باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اولین نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان در قزوین برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اولین رویداد و نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان با حضور طراحان و تولیدکنندگان برتر کشور در قزوین برگزار می شود.

اولین نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین فائزی نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، از برپایی اولین نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان با حضور طراحان و تولیدکنندگان برتر کشور، از 31 خرداد تا 2 تیرماه در سرای سعدالسلطنه خبر داد.

وی افزود: در رابطه با پوشش، نگاه سلبی و ایجابی در جوامع برقرار است. ما معتقدیم پوشش وزین و استاندارد دارای چهار ویژگی زیبا بودن، آراسته بودن، عفیفانه بودن و خوش قیمت بودن است.

این مسئول ادامه داد: تکلیف ما در دسترس قرار دادن این پوشش خوب است که متاسفانه این موضوع تاکنون در استان  محقق نشده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: چند اتفاق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در استان در حال رقم خوردن می باشد. رویداد نمایشگاه مد و لباس بانوان اولین اتفاق کوتاه مدت و برنامه میان مدت تاسیس مرکز عرضه پوشاک خوب و مناسب به صورت سیار و ثابت در نقاط مختلف استان است چرا که باید با ذائقه بانوی ایرانی پدر دسترس قرار بگیرد.

فائزی گفت: اتفاق بلند مدت ایجاد شهرک صنفی پوشاک در شهرک کاسپین 2 است که طی 3 تا 4 سال آینده این امر مهم محقق می شود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه مد و لباسی که از روز چهارشنبه فعالیت خود را در سرای سعدالسلطنه آغاز خواهد کرد. در مجموع 61 برند طراح و تولیدکننده از اقصی نقاط ایران حضور خواهند داشت.

برگزاری همزمان اولین رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان و نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان در قزوین

در ادامه این نشست مهدی افشار قهرمانی مشاور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان یک رویداد غیر رقابتی و تولید محور است.

وی افزود: این رویداد از سال 1401 در تمام استان ها برگزار شده و بخش پایانی آن که بین المللی می باشد از 28 خرداد در قزوین آغاز به کار کرده و تا اول تیرماه ادامه دارد.

این مسئول تصریح کرد: از روز گذشته اجراها در سطح استان شروع آغاز شده است و پرده خوانی غدیر برای اولین بار در قزوین اجرا شد. همچنین نشست تخصصی گروه تئاتر عراقی با فعالان استان و کارگاه آموزشی درهم تنیدگی فرهنگ تئاتر برگزار شد. برنامه های مختلفی نیز مانند نمایش های خیابانی و رادیو نمایش و کارگاه ها خیابانی به روی صحنه رفت.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی