باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
تبرئه مدیرکل سابق میراث فرهنگی و گردشگری قزوین در دادگاه بدوی

قزوین- رئیس کل دادگستری قزوین گفت: مدیرکل سابق میراث فرهنگی و گردشگری قزوین در دادگاه بدوی تبرئه شده و در حال حاضر پرونده در مرحله تجدید نظرخواهی است.

 علی شعبانی پیش از ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین که در آستانه فرارسیدن هفته دادگستری انجام شد اظهار کرد: اطاله دادرسی یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های دستگاه قضا است و مردم نیز به دنبال کاهش زمان آن هستند.

وی افزود: روند طولانی پرونده و برخی اقدامات همچون مراحل کارشناسی، پزشکی قانونی و اقدامات ضابطین قضائی از عللی است که زمینه اطاله دادرسی را فراهم کند.

رئیس کل دادگستری قزوین تاکید کرد: در کنار این عوامل می‌توان خود طرفین دعوا و قاضی و کارمندان دستگاه قضا را نیز از دیگر عوامل اطاله دادرسی دانست.

وی با اشاره به پرونده مدیرکل سابق میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین عنوان کرد: برای این مدیرکل در دادگاه بدوی رأی به برائت صادر شده و الان پرونده در مرحله تجدید نظرخواهی است و با صدور حکم نهایی رأی قطعی خواهد بود.

شعبانی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۱۸ هزار پرونده به دادگستری قزوین وارد شده است، ادامه داد: با احتساب پرونده‌های موجود در اجرای احکام تعداد پرونده‌های سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۶۴ هزار پرونده بوده است.

وی با اشاره به انتقادات صورت گرفته در مورد تیم‌های عفاف و حجاب یادآور شد: عملکرد این تیم‌ها رصد می‌شود و در صورت برخورد بد یا خلاف آئین نامه بدون شک با خاطیان برخورد خواهد شد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی