باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
گرفتن هزینه اضافی از والدین دانش آموزان ممنوع است

 مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه گرفتن هزینه ای غیر از بیمه و کتاب از والدین ممنوع است از معرفی دو مدیر متخلف به هیئت تخلفات خبر داد.

، نقی سیاهکالی مرادی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی استان قزوین که در سالن جلسات ساختمان شهید قدرت الله چگینی برگزار شد با اشاره به دستور قضائی مبنی بر عودت اضافه دریافتی هزینه سرویس‌های دانش آموزی اظهار کرد: رعایت قوانین و مقررات لازمه مدیریت مدارس است.

وی افزود: در چند وقت اخیر دستور قضائی برای عودت اضافه دریافتی هزینه سرویس‌های دانش آموزی از طرف دستگاه قضا صادر شده بود که اکثر مدیران نسبت به این امر اقدام کرده‌اند و ضروری است معدود مدیرانی که اقدام ننموده‌اند سریع‌تر نسبت به عودت این مبالغ اقدام کنند تا مشکلی متوجه آنها نشود.

وی در ادامه با مهم خواندن رعایت عفاف و حجاب اذعان داشت: گام اول در حجاب و عفاف اعلام وظایف ارباب رجوع و سیاست‌های اجرایی ماست؛ ضروری است در این راستا تمامی مدارس استان نسبت به چاپ و نصب بنر عفاف و حجاب در معرض دید عموم اقدام نمایند.

سیاهکالی مرادی از آغاز ثبت‌نام آزمون دبیری خبر داد و گفت: ثبت‌نام این آزمون از ۲۷ خرداد آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ادامه خواهد داشت و سهمیه استان قزوین در این آزمون ۳۷۹ نفر است.

وی در پایان گفت: با وجود تأکیدات مکرر بر عدم دریافت وجوهی غیر از هزینه بیمه و کتاب در مواردی شاهد این تخلف بودیم که متأسفانه به همین دلیل دو مدیر واحد آموزشی به هیأت تخلفات معرفی شدند و یک مدیر دیگر اخطار دریافت نمود.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی