باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

 

 

با حضور عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی:

کلنگ احداث شرکت نام آوران سلامت تندیس به زمین زده شد

در یک روز به یادماندنی و با حضور روح اله عباسپور نماینده  مردم  شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، محمد ادیب فرماندار شهر ستان بوئین زهرا ، حجت الاسلام آذرتاش امام جمعه شهر سگزاباد و جمع دیگری از مسئولین  کلنگ احداث شرکت نام آوران سلامت تندیس در شهرک صنعتی حکیمیه شهرسگزاباد به زمین زده شدکلنگ زنی شد،

در این آئین روح اله عباسپور نماینده  مردم  شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی  و سخنگویی کمیسیون صنعت و معدن با بیان اینکه امروز سرمایه گذاران و کارآفرینان در خط مقدم جهاد اقتصادی قراردارند اظهار کرد : رویکرد و راهبر مجلس شورای اسلاممی و دولتمردان حمایت از تولید است.

وی افزود : مجلس شورای اسلامی در راستای رفقع موانع  و تسهیل در عرصع تولید اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است .

عباسپور تاکید کرد : مدیریت شهرستان  و بنده همواره از تولید کنندگان و سرمایه گذاران حمایت و پشتیبانی کرده ایم و دفتر بنده همیشه  به روی صنعت گران باز بوده  و از هرگونه همراهی دریغ نخواهیم  کرد،

مردم  شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد :  شهرک صنعتی حکیمیه  از موقعیت و شرایط خوبی با توجه به دسترسی به محور های مهم مواصلاتی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین آذرتاش امام جمعه شهر سگزآباد اظهار کرد : امروز  فراهم کردن بستر های لازم برای اشتغال جوانان از ارزشمند ترین کار ها است

وی افزود: مدیریت شرکت  نام آوران سلامت تندیس وعده  داده است از پیشرفته ترین تجهیزات و خطوط تولید ایرانی  استفاده کنند که این نشان از توسعه و پیشرفت کشور در تولید خطوط تولید دارد .

 

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا  ضمن تقدیر  تلاش عباسپورنماینده مجلس شورای اسلامی  در حمایت از بخش تولید و صنعت در شهرستان اظهار کرد :

شرکت  نام آوران سلامت تندیس با توجه به تحقیقات و پژوهش های لازم در جهت نیاز سنجی بازار در این نقطه انتخاب و احداث می گردد.

 

 

 

وی افزود : با تکمیل و بهره برداری از شرکت  نام آوران سلامت تندیس  برای حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

یادآور می شود محصولات شرکت  نام آوران سلامت تندیس سیب زمینی نیمه آماده،  چیپس، نخود فرنگی،باقالا، هویج منجمد، و سبزیجات منجمد خواهد بود که بخشی از تولیدات نیاز بازار داخل را تامین خواهد کرد  و بخشی از تولیدات نیز صادر خواهد شد.

 با توجه به انتخاب احداث این شرکت  در موقعیت‌ جغرافیایی مناسب که کشاورزان منطقه در تولید مواد اولیه این شرکت نقش شایانی دارند، لذا این شرکت  تصمیم دارد در فاز دوم به تولید رب گوجه فرنگی و محصولات مربوطه آن نیز بپردازد. 

این شرکت با شرکت دیاکو صنعت سگال ، تولید کننده ماشین آلات صنعتی  توسط مهندسین ایرانی که مدیریت آن توسط آقای ابراهیم اسماعیلی که  تجربه ۲۵ ساله در ساخت و راه اندازی این ماشین آلات را دارد ، همکاری خواهد داشت،

 استفاده از تجهیزات و خطوط تولید ایرانی علاوه بر حمایت از بخش صنعت و تولید کشور  از خروج ارز کشور جلوگیری خواهد کرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۷/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی