باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر






فرماندار شهرستان بوئین زهرا :

 پیام 24 خرداد نفی افراط و تفریط و گرایش به اعتدال بود





 مهندس ارسلان قاسمی نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه حماسه ماندگار 24 خرداد با تدابیر مقام معظم رهبری و مشارکت فعالانه و هوشیارانه مردم  و حضور دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی خلق شد اظهارداشت :  حماسه ماندگار 24 خرداد در ابعاد داخلی و بین الملی دارای پیام ها و دستاورد های تحول افرینی بود.

 وی ادامه داد : اولین پیام 24 خرداد نفی افراط و تفریط  و گرایش به اعتدال و میانه روی بود .

 قاسمی  توجه به عقلانیت  و خرد جمعی و دوری از فرد گرایی را نیز یکی از پیام های حماسه ماندگار 24 خرداد اعلام نمود و خاطرنشان کرد:  در واقع حماسه 24 خرداد  احترام به اخلاق و پاسداشت ارزش ها و رجعت دوباره به اندیشه های بلند امام و منش مقام معظم رهبری در زمینه جذب حداکثری و دفع حداقلی بود.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا افزود : توجه به منافع ملی و پرهیز از جنجال های بی ثمر سیاسی  در عرصه داخلی و بین الملی  و .... از دیگر اهداف حماسه ماندگار 24 خرداد است.

 نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا دربخش دیگری از سخنان خود  در زمینه مطالبه ی  مردم از دولت یازدهم عنوان داشت : پایبندی کارگزان دولت  به شعار ها و راهبرد ها و وعد های  رییس جمهور محترم  که در  خدمت صادقانه و بی منت تجلی پیدا می کند   اصلی ترین مطالبه ی مردم از  کارگزاران دولت تدبیر و امید است.

این مقام مسئول در زمینه دستاورد های دولت یازدهم نیز بیان داشت :  دوری از تنش های سیاسی و بین الملی و توجه به مشکلات اساسی کشور  بویژه در حوزه های بهداشت  درمان ، تورم و فراهم نمودن بستر افزایش تولید ملی و اشتغال از شاخص ترین دستاورد های دولت در دو سال گذشته است .

قاسمی با تاکید بر اینکه مردم شریف کشور به خوبی به یاد دارند که دولت تدبیر و امید در چه شرایط و بستری فعالیت خود را اغاز نمود گفت : دولت یازدهم در حالی سکان اجرایی کشور را در دست گرفت  که از دولت گذشته بدهی سنگین به بانک مرکزی و صندوق بیمه بازنشستگی  و درمانی ، خالی بودن خزانه ، تورم بیش از چهل درصدی ، انشقاق و دودستگی در بین نخبگان جامعه  و اوج گرفتن تحریم های ظالمانه را  تحویل  گرفت.



فرماندار شهرستان بوئین زهرا افزود :  یقیننا همگان اذعان دارند که در چنین شرایطی کار کردن تا چه اندازه مشکل و طاقت فرسا است اما با اینحال دولت تدبیر وامید  با عنایت باریتعالی و هدایت و حمایت های مقام معظم رهبری  و پشتیبانی و صبوری مردم  توانست گام های بسیار بلندی  را در حوزه های مختلف بردارد.

 وی ادامه داد : ثبات اقتصادی جامعه  که شاخص ثبات اقتصادی  کاهش فزاینده رشد تورم 41 درصدی به 15 درصد و بهبود  نرخ رشد کشور از منفی 6/5 دهم به حدود 3 درصد از جمله اقدامات تحول افرین دولت یازدهم است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا  در ادامه شکست پروژه ی ایران هراسی  و کم اثر کردن تحریم های ظالمانه را به جهت دفاع از حقانیت ایران  را از دستاود های  دیگر دولت یازدهم ذکر نمود و عنوان داشت :  حفظ اصول و آرمان های انقلاب در دفاع از مظلومین جهان بویژه فلسطین ، عراق ، یمن ، سوریه ، بحرین و ... به رغم تمامی تنگنا ها و مشکلات از موفقیت های دولت در عرصه جهانی است.

این مقام مسئول در زمینه وضعیت مدیران شهرستان بوئین زهرا در دولت یازدهم یاداور گردید :  از انجا که خط مشی حاکم بر تفکر شخص رییس جمهور و استاندار محترم  به عنوان نماینده عالی دولت  در استان دوری از شتاب زدگی و استفاده از ظرفیت ها بوده است لذا تحول و تغییر در مدیریت شهرستان نیز از این تفکر و سیاست کلی جدا نبوده است  و در بخشی از مدیران  شهرستان بویژه در مجموعه بخشداران ، آموزش و پرورش ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جهاد و کشاوری ، تربیت بدنی و دستگا های خدمات رسان و ...  ایجاد تغییر و تحول انجام پذیرفته است .

قاسمی با عنوان اینکه تغییر و تحول در حوزه های مختلف با توجه به رویکرد و عملکرد مدیران مد نظر خواهد بود گفت : یکی از وظایف فرمانداران و دستگاه های حاکمیتی ارزیابی عملکرد مدیران است لذا با توجه به این امر جابجایی مدیران در سطح شهرستان بوئین زهرا محتمل است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۷)

 اعتدال یعنی فامیل سالاری ،حاکمیت مدانیسم
معنی اعتدال این است که چند برادر ،داماد وباجناق در دلت روحانی پست بگیرند شایسته سالاری واقعی همین است-آقای حسن زاده اینها اگر اصلاح طلب باشند فاتحه اصلاح طلبی خوانده شده است
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۴ رحیم اینانلو
بله ، درست است واقعا، آقای قاسمی فرماندار محترم
خیال نکنید مردم متوجه عملکرد شما برادران قاسمی  باجناقهای محترم اخوان قاسمی و الموتیهای محترم نیستند میگن دره  دیزی بازه حیای گربه کجاست دولت تدبیر و امید فقط  در استان قزوین به شما برادران قاسمی خلاصه شد میگم راستی یه بررسی دقیق بکنید ببینید پدر شما همسر دومی نداره یه موقع  احیانا برادری داشته باشید و از قلم افتاده باشه و پست نگرفته باشه  باید هم امثال تو سنگ دولت تدبیر و امید رو به سینه بزنه
دقیقا یادمه شما برادران قاسمی در ایام انتخابات هر کدوم از یک کاندیدای ریاست جمهوری حمایت میکردید تا در صورت پیروزی هر کدام از کاندیداها سهم خواهی خود را داشته باشید خواهشا" بیش از این به شعور مردم توهین نکنید

باسلام ودرود به اصلاح طلبان، آیا اعتدال یعنی انتخاب مسئولین از یک قوم و ناحیه، از یک مسجد، یا اعتدال یعنی شایسته سالاری، نخبه گری، استفاده از نیروهی ارزشی زمان دفاع، اعتدال یعنی چه ؟
جناب آقای حسین زاده خبرنگار خوشفکر  با سلام وعرض ارادت -کاش از آقای ارسلان قاسمی سوال می کردی در خانواده قاسمی کسی هست پست نگرفته باشد،اگر هست تا دیر نشده  اقدام عاجل بعمل آورند- نوش جانشان این است  معنی میانه روی واقعی.
با سلام معنی اعتدال این است برادران قاسمی ، داماد وباجناق همه پست بگیرند ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی