باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تغییر در‌مدیریت صنعت استان قزوین

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ق.ظ

تغییر در‌مدیریت صنعت استان قزوین



 خبرهای وارده حاکی است رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان قزوین بزودی تغییر خواهد کرد.

قزوین یکی از استان های مطرح در صنعت کشور است و دارای یک شهر صنعتی با قدمت طولانی و  چند شهرک و ناحیه صنعتی در استان می باشد.

 این استان دارای سازمان صنعت معدن وتجارت و شرکت شهرکهای صنعتی است که متولی صنایع  ،معادن و تجارت و همچنین شهرکهای صنعتی هستند.

 طی سالهای نه چندان دور سازمان صنعت ،معدن و تجارت همیشه محور راهبرد صنعت در قزوین بوده است .اما در سال های اخیر این محوریت از دستان این سازمان خارج شده و این نقش و محوریت توسط  شرکت شهرکهای صنعتی استان هدایت می شود که می بایست این موضوع توسط  کارشناسان مربوطه مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

 با توجه به مشکلات مطروحه و عدم رضایت مسوولان و نمایندگان استان از وضعیت موجود، بدنبال تغییر در مدیریت این سازمان برآمدند.

 یک منبع مطلع گفت: برای رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان قزوین دوگزینه مطرح است

دکتر علی امرایی از مدیران وزارت صنعت ،معدن و تجارت و مهندس نبیل از مدیران بومی و از ایثارگران جنگ تحمیلی در استان که پیش از این قائم مقام سازمان صنعت، معدن وتجارت استان و مدیر عاملی بعضی از واحدهای صنعتی را در کارنامه خود دارد برای هدایت  این سازمان مطرح هستند.

 گفته می شود اجماع مسوولان و نمایندگان برای سکانداری مدیریت صنعت ،معدن وتجارت استان قزوین مهندس نبیل می باشد .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۶)

چرا ارگان های نظارتی در مقابل تخلف های ایشان سکوت کردند در صورتی که بارها از آنها درخواست نمودیم
مدیری که نیروهای خدماتی سازمان را متشکل از کارشناسان و نیروهای اداری آن دیپلم و زیر دیپلم باشند بی شک با علم مدیریت آشنا نیست مدیری که با ادبیات چاله میدانی صحبت کند دچار فقر شدید فرهنگی می‌باشد 
امیدوارم سازمان بازرسی و دوستان وزارت اطلاعات  به این مسئله ورود کند و به داد کارمندان مظلوم سازمان صنعت قزوین برسد
از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم انشالله بعد از ۷ سال دوباره شاهد رونق استان در بخش صنعت و تجارت باشیم 
در پاسخ به آقای بهرام امانی
مدیری گه در بین مدیران وزارت خانه ضعیفترین عملکرد را داشته و به دلیل نسبت فامیلی با نعمت زاده و اشنایی با جهانگیری تمام ضعفهای او ندیده گرفته شده و تمام مقامات استان به این امر واقفند تمام تخلفات خودش و مشاور عالی رئیس سازمان (که از نزدیکان رئیس سازمان میباشد)توسط نعمت زاده و و جهانگیری  لاپوشانی شده جای دفاع ندارد از شما که اطلاعات کمی داری انتظار نبود که اظهار نظر نمائید
۱۰ دی ۹۶ ، ۱۸:۵۳ بهرام امانی

سعی کنیم هیچ وقت از انصاف و حقیقت دور نباشیم. واگر انتقادی داریم کارشناسانه و منصفانه بوده و اجازه دهیم اهالی صنعت در این خصوص نظر بدهند. مدیریت فعلی صنعت فردی توانمند و با تجربه و دلسوز بوده که کمتر مدیری را مثل مهندس پرزحمت سراغ داریم که واقعا تلاش شبانه روزی برای بهبود وضعیت آشفته گذشته انجام داده اند.

انشالله بزودی ولی متاسفم برای مسولین ارشد استان که شخصی که فقط برای منافع شخصی اش کل استان را به چالش کشیده است در مقابلش ناتوانند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی