باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 شاه محمدی گلرخ   داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهر ستان های بوئین زهرا و اوج:

مردم شهرستان های بوئین زهرا  و اوج نیاز مبرمی  به فکر نو ،  جریان نو و فرا سیاسی  که تمامی ظرفیت ها را مورد توجه قراردهد دارند

 

 

 

رضا شاه محمدی گلرخ  یکی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهر ستان های بوئین زهرا و اوج در گفتگوی اختصاصی با ولی ا... حسین زاده خبرنگار ما  با اشاره به شناخت  و اشراف خود به مجموعه  ظرفیت و مشکلات  شهرستان های بوئین زهرا و اوج  اظهارکرد :  با توجه به تیمی  که با بنده همکاری دارند و توانمندی که در خود دارم قادر خواهیم بود که در شان مردم فهیم ،غیور و همیشه در صحنه شهرستان  بوئین زهرا و اوج خدمات شایسته ای انجام دهیم .

  وی ادامه داد : بنده به عنوان یک نیروی مستقل وارد عرصه  انتخابات شده ام  و این استقلال بدان معنی است  که اگر انشااله مورد اقبال مردم واقع بشوم از سیاست زدگی و الودگی های سیاسی به شدت پرهیز خواهم کرد وازهمه توانمندی و ظرفیت های شهرستان فراتر از سیاست استفاده خواهم کرد .




 شاه محمدی گلرخ خاطرنشان کرد :  انشااله پس از تائید صلاحیت از سوی شورای محترم نگهبان تحت هیچ شرایطی رقابت را واگذار نخواهم کرد چراکه با توجه به شناخت  کاملی  که از مردم زمان شناس و فهیم  شهرستان  برخوردار هستم  امید دارم که مردم نیز اعتماد لازم را به بنده خواهند داشت .

 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای شهرستان بوئین زهرا و آوج را  برای حضور در عرصه انتخابات مناسب توصیف نمود و گفت :  مردم شهرستان های بوئین زهرا  و اوج نیاز مبرمی  به فکر نو ،  جریان نو و فرا سیاسی  که تمامی ظرفیت های را مورد توجه قراردهد دارند و بنده  با همین هدف وارد عرصه انتخابات شده و انشااله با همین نیت نیز به مردم خدمت خواهم کرد .

شاه محمدی عنوان کرد : اولین برنامه بنده پرهیزاز عوام فریبی مردم  در دوره تبلیغات  جهت دادن وعده های اجرایی که اصلا در چارچوب وظایف  نمایندگان نیست خواهد بود





 وی یادآوری کرد :  اگر در آینده با رای اعتماد مردم در جایگاه مجلس شورای اسلامی قرار بگیرم تمام تلاش را بکار خواهم بست که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین برای اعتلای شهرستان طرح ، لوایح و قوانین مورد نیاز را پیگیری کنم و به مجلس تقدیم کنم تا نتایج ان  در کل کشور و شهرستان اثر گذار باشد .







داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : من با همه دوستانی که نامزد  انتخاباتی در حوزه شهرستان های بوئین زهرا و اوج شده اند ،  دوستی و رفاقت چندین ساله دارم  و می دانم که همه قصد دارند که در   عرصه  انتخابات  اخلاق مدارو قانون مدار باشند  و فقط و فقط ظرفیت و توانمندی خود را به مردم ارایه نمایند  و از تخریب دیگران و ایجاد شایعه پرهیز نمایند و با معرفی خودشان به مردم فهیم هر مقدار که اقبال برایمان برقرار شد همان حاکم خواهد شد .



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۶)

اولا ایشان حوزنینی نیستتند اصالتا دانسفهانی و قموشی هستند، دوم اهالی خوزنین چه هیزم تری فروختها ند که مردم رای ندهند.
ایشون فردی باسواد ومطرح و پتانسیل مدیریت رو دارند انشاله پیروزی شود
محاله مردم به خوزنینی جماعت رای بدند
  ایشان انسان توانمند و باسواد و بسیار توانمد هستند. امیدوارم که با اعتماد به ایشان مردم فارق از هر حزب و باند بازی و در این جو سیاست زده شهرستان پیروز انتخابات باشند.
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۴ بوئین زهرا
رزومه ای چیزی هم بزارید بد نیست . این اقا کی هست مجا بوده چی کارت چه رزومه ای داشته؟ کار اجرایی در سطح کلان داشته؟ ؟؟؟؟ 
انشاالله به امید خدا آقای شاه محمدی پیروز انتخابات میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی