باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر







رییس شورای شهر تاکستان خبرداد :

احداث پارک بانوان در شهر تاکستان



 

 شهریار رحمانی در گفتگو با خبرنگار ما با  یاداوری اینکه نیمی از جمعیت شهر تاکستان را بانوان تشکیل داده اند اظهارداشت : تامین زیر ساخت های لازم جهت فعالیت بانوان در عرصه های مختلف بویژه ورزش یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر و شهرداری  تاکستان است .

 وی ادامه داد : با توجه به ماشینی شدن زندگی و کم تحرکی احداث بوستان بانوان برای فعالیت و ورزش بانوان از اهمیت بسیار بالای برخوردار است .

رحمانی با یاداوری اینکه  فضا و شرایط برای فعالیت ورزشی و جسمی مردان در بسیاری از فضا ها امکانپذیر است افزود : اما بانوان برای فعالیت های جسمی و ورزشی با محدویت های مواجه هستند لذا باید محیط های اختصاصی جهت فعالیت ورزشی و جسمی بانوان احداث گردد .

رییس شورای شهر تاکستا ن به پررنگ تر شدن نقش بانوان در عرصه های مختلف اجتماع اشاره داشت و تصریح ساخت : احداث بوستان اختصاصی بانوان می تواند فضای مناسبی را جهت فعالیت و ورزش بانوان فراهم سازد  ضمن اینکه  سلامت بانوان با احداث بوستان اختصاصی ارتقاء می کند.   

 این مقام مسئول تاکید نمود : ارتقاء روحیه ی امید ، نشاط و سلامت بانوان که نقش محوری و بی بدیل در تربیت نسل اینده و بنیان خانواده بر عهده دارند از دیگر اهداف احداث بوستان بانوان در شهر تاکستان است .



وی  یاداور گردید :  بوستان بانوان شهر تاکستان در مساحتی بالغ بر 3 هکتار  در بالای کمربندی احداث خواهد شد.

 رحمانی عنوان داشت : انشاا.. عملیات اجرایی این بوستان در سالجاری اغاز می گردد و بر اساس  زمان بندی در کوتاه ترین  زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید

رییس شورای شهر تاکستان گفت : این بوستان از بهترین و مجهز ترین امکانات و تجهیزات ورزشی ، تفریحی ، بازی و سرگرمی برخوردار خواهد شد  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی