باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



ایرج زاهدپوررییس هیات مدیره کاسپین :

:شهرداری ها راغب به ادامه فعالیت در این باشگاه نیستند




رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی کاسپین قزوین گفت: شهرداری های استان راغب به ادامه همکاری و فعالیت در این باشگاه نیستند.

 

رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی کاسپین قزوین گفت: شهرداری های استان راغب به ادامه همکاری و فعالیت در این باشگاه نیستند.
ایرج زاهدپور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص ادامه فعالیت این باشگاه افزود: هنوز در این خصوص به تصمیم قطعی نرسیده ایم.

رییس هیات مدیره باشگاه کاسپین با بیان اینکه برخی شهرداری ها معترضند که چرا باید در تامین هزینه های این باشگاه که در قزوین فعالیت می کند سهم داشته باشند، افزود: این باشگاه از زمان تشکیل با هزینه و بودجه شهرداری های استان اداره شده است که این وضعیت برای برخی شهرداران مطلوب و رضایت بخش نبوده است

.



وی، ادامه فعالیت باشگاه کاسپین را منوط به تصمیم گیری مدیران ارشد استان دانست و افزود: امیدواریم پس از دریافت نظرات مدیران استان، در خصوص ادامه فعالیت باشگاه به یک جمع بندی و تصمیم مناسب برسیم.

رییس هیات مدیره باشگاه کاسپین با بیان اینکه باید دید که سیاست استانداری در قبال این باشگاه که از سوی شهرداری های استان اداره می شود چیست، اضافه کرد: در صورت ادامه فعالیت باشگاه، باید وظایف و مسوولیت های هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان در قبال کاسپین تعیین و مشخص شود.

زاهدپور که مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین را برعهده دارد، گفت: در حال حاضر نقش و وظیفه ای برای هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان در خصوص کاسپین تعریف نشده است، در صورتی که قرار بود این دو حامی این باشگاه ورزشی باشند.

کاسپین باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری های استان قزوین است که فعالیت خود را در شهریور ماه 91 با درخواست استاندار وقت از شهرداران و با تیمداری در رشته های فوتبال و هندبال در لیگ های دسته دوم و برتر باشگاه های کشور آغاز کرد.

این باشگاه که چهارمین سال فعالیت خود را با تیمداری در رشته فوتبال و در لیگ دسته دوم سپری کرده تاکنون دو مدیرعامل از میان شهرداران استان به خود دیده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی