باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا خبرداد :

 برگزاری جشنواره پسته در روستای خونان



 امیر نادری در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به ظرفیت های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا د ر حوزه کشاورزی و باغداری اظهار کرد :

بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا به عنوان یکی از قطب های اصلی  تولید پسته استان قزوین محسوب می گردد

 وی ادامه داد : بخش زیادی از باغات این منطقه مربوط به باغات پسته است  

نادری در ادامه پسته شهرستان بوئین زهرا را از نظر کیفیت جزء بهترین و برترین پسته کشور ذکر نمود و عنوان داشت :: پسته شهرستان بوئین زهرا با توجه به اقلیم منطقه و برخورداری از آب و هوای مناسب از رنگ دانه های بسیار مطلوبی برخودار است تا جائیکه از نظر کارشناسان تغذیه پسته شهرستان بوئین زهرا نسبت به دیگر پسته ها از ارزش غذایی بسیار بالاتری  برخوردار است.

بخشدار مرکزی  سپس از آغاز فعالیت  انجمن نیکوکاران روستای خونان به عنوان یکی از مراکز اصلی و قدیمی تولید پسته در بخش مرکزی خبرداد و خاطرنشان کرد :  این انجمن که از فرهیختگان ، نخبگان و نام آوران و دلسوزان خونان  تشکیل گردیده پیشنهاد برگزاری جشنواره پسته در  خونان را ارایه دادند که مورد پذیرش قرارگرفت.



این مقام مسئول افزود : تاکنون چند جلسه هماهنگی جهت برگزاری باشکوه جشنواره پسته برگزار گردید و تهمیدات و پیش بینی های لازم در این زمینه اتخاذ گردیده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا افزود :  همزمان با جشنواره پسته 30 غرفه نمایشگاه عرضه ای  محصولات تولیدی   پسته و همچنین صنایع دستی و ... برگزار خواهد شد . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی