باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

محبی دادستان شهرستان بوئین زهرا تشریح نمود :

 آخرین  وضعییت پرونده قتل طلا فروش بوئین زهرایی



 ابولفضل محبی دادستان شهرستان بوئین زهرا در گفتگویی اختصاصی با ولی ا.. حسین زاده خبرنگار ما با اعلام اینکه کیفر خواست علیه متهم  به قتل مرحوم  احمدی طلا فروش بوئین زهرایی  پس از جری تشریفات کیفری شکلی و ماهوی صادر   گردیده است اظهارداشت :  پرونده با تقاضای  صدور حکم قصاص از طرف دادستانی به دادگاه کیفری یک استان قزوین ارسال گردیده است.

وی با اشاره به جریحه دار شدن افکار عمومی از قتل مرحوم احمدی طلا فروش بوئین زهرایی تاکید  کرد  : از تمام ظرفیت قانون آئین دادرسی کیفری جهت تسریع در رسیدگی استفاده شده است.

 دادستان شهرستان بوئین زهرا  در پاسخ به سئول خبرنگار ما در خصوص زمان احتمالی  حکم قصاص  متهم تصریح نمود:  اولا  محتوا  و منطوق از جمله وظایف و اختیارات دادگاه می باشد ثانیا هر چند در این گونه موارد تسریع در رسیدگی و اقدام  یک مطالبه برحق و صحیح از ناحیه مردم و وجدان عمومی است ؛ اما می بایست به لزوم رسیدگی دقیق و همچنین جریان یافتن تشریفات قانونی که موضوع حقوق شهروندی است نیز توجه کرد.



محبی تاکید کرد : بهرحال از تمامی  ظرفیت های قانونی جهت تسریع و رسیدگی به پرونده قتل مرحوم احمدی طلا فروش بوئین زهرایی استفاده خواهد شد.

 دادستان شهرستان بوئین زهرا  یاداور شد : در حال حاضر متهم با قرار بازداشت موقت از ابتداء رسیدگی  در بازداشت به سر می برد و   بازداشت متهم  تا انتهای اجرای حکم ادامه خواهد داشت.


م

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی