باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



فرماندار بوئین زهرا در یاداوره شهداء بخش دشتابی شرقی 

مجلس شهدا یک مجلس سیاسی نیست بلکه یک مجلس حسینی است 


 

 


به گزارش خبرنگار ما یادواره شهدای دشتابی شرقی به مرکزیت شهرستانک از توابع شهرستان بوئین زهرا با حضور ارسلان قاسمی فرماندار ، روح اله عباسپور نماینده شهرستان بوئین زهرا و آوج ،  حسین ساروخانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، حجه السلام سعیدی امام جمعه  ارداق ، امینی بخشدار و طاهری بشارت شهردار در مسجد شهرستانک برگزار گردید .

 در ابتدای این مراسم ارسلان قاسمی طی سخنان کوتاهی در خصوص لزوم برگزاری یادواره شهدا به شکل مطلوب  و بهرمندی از معنویات شهدا مطالبی را بیان و عنوان نمود : مجلس شهدا یک مجلس سیاسی نیست بلکه یک مجلس حسینی است  ، حماسی است.




در ادامه سردار فرقانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و راوی یادواره های شهدا طی سخنانی از ادامه راه شهدا و تداوم حمایت از ارمانهای نظام  گفت و یاد آور شد با توجه  به حضور گروههای تکفیری در عراق و سوریه و هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری و مسئولان نظام این نفوذ در کشور ما در نطفه خفه شده و لازمست در داخل کشور نیز از نفوذ گروههای معاند جلوگیری شود .

 وی در ادامه به رشادت و دلاور مردیهای رزمندگان در سوریه و عراق پرداخت و گفت سردارانی همچون سلیمانی با ارائه برنامه و تاکتیک توانستند دشمن را زمین گیر کنند .  و این نیست جز ایمان و اتکال به خداوند و مدد از ائمه اطهار که شهیدان مدافع حرم نمونه هایی از این دفاع هستند .

در پایان از خانواده های شهدا با اهدائ لوح تجلیل بعمل امد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی