باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا  خبر داد :

تائید صلاحیت 32  کاندیداهای مجلس شورای اسلامی توسط هیئت اجرایی انتخابات  شهرستان بوئین زهرا

 

فرماندارشهرستان بوئین زهرا از رد صلاحیت  یک نفر و انصراف یک نفر دیگر  داوطلب کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه  شهرستان های بوئین زهرا و اوج توسط هیئت اجرای خبر داد.

ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا  در گفتگو با ولی ا... حسین زاده  خبرنگار ما با اشاره به آمار نهایی تأیید صلاحیت شدگان کاندیداهای مجلس شورای اسلامی توسط هیئت اجرایی انتخابات  شهرستان بوئین زهرا اظهار داشت:بعد از پیگیری های مستمر و بررسی‌ها و نشست‌های متعدد، هیئت اجرایی بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهرستان فعالیت خود را به پایان رساند..

  فرماندار شهرستان بوئین زهرا افزود: از مجموع 34 نفری که ثبت نامشان از حوزه انتخابیه  بوئین زهرا و اوج  قطعی شده بود یک نفر انصراف خودشان را اعلام کردند که مورد قبول هیئت اجرایی قرار گرفت.
  قاسمی گفت:  یک نفر از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه استان  بوئین زهرا و اوج نیز با استناد به مستندات، مدارک و استعلام از مراجع چهارگانه مندرج در قانون، صلاحیت شان توسط هیئت محترم اجرایی انتخابات شهرستان بوئین زهرا  تأیید نشد.
وی اضافه کرد: مجموعا 32 نفر نیز صلاحیت شان مورد تأیید هیئت اجرایی انتخابات بوئین زهرا و اوج قرار گرفت که پرونده این افراد  زمان قانونی تحویل هیئت نظارت بر انتخابات  شهرستان  قرار گرفت .



فرماندار  شهرستان بوئین زهرا افزود : تاکنون نهایت همکاری و همدلی بین اعضای هیئت اجرایی شهرستان و هیئت محترم نظارت شهرستان وجود داشته و کلیه مراحل انتخابات با هماهنگی و اتفاق نظر در حال انجام است که در مرحله ابتداء ثبت نام و رسیدگی به صلاحیت ثبت نام کنندگان این هماهنگی و همدلی حاکم بوده است 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی