باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 حجت اسلام و المسلمین قدرت اله علیخانی :

 به هیچ عنوان قصد و برنامه ای جهت  جابجایی از حوزه  انتخابیه شهرستان های بوئین زهرا و آوج را ندارم






حجت اسلام و المسلمین قدرت اله علیخانی نماینده ادواره مجلس شورای اسلامی و داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان های بوئین زهرا و اوج در گفتگو  اختصاصی با ولی ا.. حسین زاده خبرنگار ما در خصوص برخی از شایعات و احتمالات  مبنی بر جابجایی وی از حوزه انتخابیه شهرستان های بوئین زهرا و اوج به حوزه انتخابیه شهرستان قزوین اظهار کرد : بنده شدیدا  این شایعات را تکذیب می کنم  و متاسفانه افرادی با اغراض سیاسی این شایعات را نقل و دامن می زنند .

 وی ادامه داد : بنده به کاری که اراده کنم محکم و استوار بر تصمیم خود باقی می مانم  و انشااله تا آخرین لحظه در حوزه انتخابیه شهرستان های بوئین زهرا و آوج  در خدمت  مردم مومن و قدرشناس شهرستان های بوئین زهرا و آوج  خواهم بود .

 نماینده ادواره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : مردم  شهرستان های بوئین زهرا و اوج نگران نباشند  چرا که پس از  ثبت نام هرگز حتی فکر جابجایی حوزه ای انتخابیه بوئین زهرا  و آوج به حوزه انتخابیه قزوین در ذهن بنده نیز خطور نکرده است لذا شهرستان های بوئین زهرا و آوج حوزه انتخابی بنده خواهد بود و مردم به این شایعات کذب هیچ توجهی نکنند.

 



حجت اسلام و المسلمین علیخانی با یاداوری اینکه  نماینده مجلس شورای اسلامی در برابر تمامی  ملت ایران وظیفه و مسئولیت دارد تاکید کرد : انشااله پس از انتخابات بنده علاوه بر خدمتگزاری مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج که به خدمتگزاری و نوکری آنان افتخار می کنم  در خدمت مجموعه مردم استان قزوین خواهم بود .

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان های بوئین زهرا و اوج عنوان کرد :  بنده همیشه علاوه  خدمت به مردم منطقه و استان ، ملی فکر کرده ام و ملی فکر خواهم کرد و ملی نیز سخن خواهم گفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی