باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


سید حمیده زرآبادی در جمع مجمع زنان اصلاح طلب قزوین :

  جامعه به  تغییر نیاز دارد

 

اولین نشست  مجمع زنان اصلاح طلب با کاندیدای منتخب اصلاح طلبان در حوزه قزوین، البرز و آبیک برگزار شد.




 

به گزارش روابط عمومی شورای اصلاح طلبان استان قزوین؛ سیدحمیده زرآبادی، کاندید اصلاح طلبان در نشستی با مجمع زنان اصلاح طلب قزوین، با اشاره به دلایل ثبت نام خود در انتخابات گفت: جامعه باید زنان و جوانان را باور کند؛ چراکه بدون این باور تلاش ما بی نتیجه خواهد ماند

 

زرآبادی افزود: بسیاری از سیاست‌های جاری در جامعه به اصلاح و تغییر نیاز دارد که یکی دیگر از دلایل حضور من در انتخابات پیش رو است .

 

این استاد دانشگاه با ابراز خرسندی از حضور در جمع بانوان فعال اظهار کرد: زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و تاثیرگذارند، به همین دلیل باید تلاش کنیم تا همه جامعه به این باور برسند.




 

وی، بیشتر فعالیت خود را در زمینه علمی دانست و تصریح کرد: در کنار کارهای علمی ، همیشه دغدغه فرهنگی و اجتماعی و ورزشی داشته ام و بیشتر فعالیتهای من در این زمینه به احقاق حق منجر شده است.

 

این کاندید اصلاح طلبان، در پایان سخنان خود با تاکید بر استفاده از تجارب زنان مجمع گفت: با همدلی و همفکری بانوان نتیجه بهتری رقم خواهد خورد.

در این نشست، اعضای مجمع زنان به مطالبات زنان  را تشریح و بررسی کردند.

@qazvin_gaamedovom

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۲)

استاد دانشگاه با تحصیلات کارشناسی ارشد!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
مگه میشه؟؟؟ مگه داریم؟؟؟؟

زرشگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی