باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

لالوئیان  مدیر  مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین خبرداد:

تعمیرات تخصصی موبایل در مرکز بازار موبایل علاءالدین استان قزوین







حمید  لالوئیان  مدیر  و یکی از سرمایه گذاران  خوشنام  بخش خصوصی شهر قزوین مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما

تعمیرات و خدمات پس از فروش را از نیاز های اصلی و مهم مشتریان موبایل برشمرد و تاکید کرد :  در حال حاضر بیشتر تعمیرات از سوی فروشندگان و بعضا غیر افراد متخصص  انجام می گیرد  اما در مجتمع بازار موبایل علاءالدین استان قزوین بخش  تعمیرات کاملا مجزا و در فضای مناسب و در شان شهروندان و  متخصصان انجام می گیرد .

عنوان کرد : در مجموعه  بازار موبایل علاءالدین استان قزوین   انواع گوشی با برند های مطرح  و به روز عرضه می گردد .





سرمایه گذار خوشنام  بخش خصوصی استان  قزوین در زمینه ویژه گیهای منحصر به فرد مجموعه  بازار موبایل علاءالدین استان قزوین خاطرنشان کرد :  با توجه به اینکه تمامی واحد های این مجموعه به صورت استیجاری در اختیار فعالان فروش و تعمیرات موبایل قرار گرفته ؛  مدیریت مجموعه بر روی توانمندی ، تخصص ، تجربه ، حسن خلق شایسته  و  تعهد افراد علاقمند جهت استقرار و فعالیت در مجموعه   حساسیت بالای دارد  تا افرادی در این مجموعه مستقر شوند که مدیرت را برای ارتقاء این مجموعه به عنوان برند و مرجع موبایل در استان قزوین کمک نمایند .





 

 

 

لالوئیان افزود : الحمداله  در مدت کوتاهی که فاز اول این مجموعه مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین   افتتاح شده استقبال خوبی از سوی شهروندان  و فعالان موبایل صورت گرفته است و ما را نسبت به اینده بسیار امیدوار و خوشبین نموده است.

مدیرمجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین یاداور شد : با لطف و عنایت خداوند مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین بسیار جلوتر از زمان پیش بیینی شده به بخشی از اهداف خود دست پیدا کرده است .

 وی تاکید کرد : تمام اهداف و برنامه های مدیریت مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین    در حمایت گسترده  و منطقی از مشتریان و شهروندان و حمایت منطقی  از فروشندگان است .

یاداور می گردد که مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین در انتهایی بلوار آزادگان (غیاث آباد ) نرسیده به پل شهید رجایی  قراردارد .       

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی