باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

صفری شهردار بوئین زهرا: به گواه کارشناسان حوزه مدیریت شهری ، شهر بوئین زهرا نسبت به گذشته تغییرات و تحولات بنیادی را در بخش های مختلف تجربه نموده است


 

دکتر علی صفری شهردار بوئین زهرا با اعلام اینکه  از سال 1388 مسئولیت شهرداری بوئین زهرا به وی سپرده شده   و از این تاریخ تا به امروز بیش از هفت سال است  که  خدمت رسانی  مردم مومن ، مهمان نواز و با فرهنگ شهر بوئین زهرا  را بر عهده  دارد اظهار کرد :  در این مدت  شهرداری بوئین زهرا در راستای تبدیل شهر بوئین زهرا به عنوان شهری توسعه یافته و پیشرفته با شعار بوئین زهرا شهر پاک ، ایمن و بانشاط  فعالیت  و خدمات بسیار گسترده و تحول افرینی  را انجام داده است  که به گواه کارشناسان حوزه مدیریت شهری  شهر بوئین زهرا نسبت به گذشته  تغییرات  و تحولات بنیادی را در بخش های مختلف تجربه نموده است  که با گذشته قابل قیاس نیست.


صفری افزود : بودجه شهرداری بوئین زهرا در سال 1387 معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود که فقط 20 درصد از این بودجه  از درامد های محلی  بوده و 80 درصد بودجه شهرداری بوئین زهرا وابسته به اعتبارات دولتی بود ضمن اینکه  48 درصد همین بودجه در امور جاری  و 52 درصد در حوزه عمرانی  هزینه شده بود .


این مقام مسئول یاداور شد : بودجه شهرداری  در سال هشتاد و هشت  ، 20 میلیارد ریال بوده  و که این میزان در سال 1394 به بیش از 185 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد  که این امر نشان از افزایش 120 درصدی بودجه شهرداری بوئین زهرا  در هر سال دارد .

این مقام مسئول  با اعلام اینکه بودجه شهرداری بوئین زهرا در سال 1394 یکصد و هفتاد و پنج میلیارد ریال پیش بینی شده بود  و علی رغم تمامی مشکلات از جمله رکود ساخت و ساز  و محدودیت اعتبارات که تمامی شهرداری با ان دست به گریبان بودند به 185میلیارد ریال افزایش پیدا کرد عنوان نمود :  بودجه محقق شده سال 1394 شهرداری بوئین زهرا بر عکس سال 1387 بیش از 80 درصد در حوزه عمرانی و فقط  20 درصد  در امور جاری هزینه  گردید که این آمار نشان دهنده رشد بیش از 1510 درصدی بودجه عمرانی شهرداری در سال های اخیر دارد.

وی ادامه داد: بودجه عمرانی شهرداری در سال 1387  فقط 960 میلیون تومان بوده که این میزان در سال 1394با  به 160 میلیار ریال افزایش پیدا کرده است .

صفری با یاداوری اینکه  سرانه بودجه شهروندان بوئین زهرا در سال 1387 یکصد و بیست هزار تومان بوده است عنوان کرد :  سرانه بودجه شهروندان بوئین زهرا  در حال حاضر  به یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی  افزود :   از 197 میلیارد تومان اعتبار توزیع شده ارزش افزوده در استان فقط 3 میلیارد تومان به شهرداری بوئین زهرا اختصاص پیدا کرد که این امر نشان می دهد فقط 16 درصد سرانه بودجه شهروندان بوئین زهرا از اعتبارات دولتی  بوده است .

صفری افزایش سرانه فضای سبز شهروندان بوئین زهرا را یکی دیگر از موفقیت های بزرگ شهرداری دانست  و خاطرنشان کرد : سرانه فضای سبز شهروندان در سال 1387 شش متر بوده که این میزان  در سال 1394 به 41 متر رسیده که این میزان سرانه بیش از استاندارد کشوری هست.

وی سپس پروژه  بوستان امام علی (ع) را یکی از پروژه های مهم و تحول افرین در شهرستان بوئین زهرا ذکر کرد و تصریح ساخت :  این بوستان با 500 هکتار مساحت در پنج فاز اجراء خواهد شد  و تاکنون سه فاز از این طرح با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال اجراء و به بهره برداری رسید ه است .

صفری سپس احداث بزرگترین آبشار طبیعی در بوستان امام علی (ع)  را یکی از پروژه های مهم اجراء شده در بوستان امام علی ( ع)   ذکر  کرد و گفت :  احداث و بهر برداری از این آبشار  که از طراحی و چشم انداز بسیار زیبا  برخوردار است  انگیز و اشتیاق شهروندان و گردشگران را برای حضور در بوستان امام علی( ع)   چند برابر نموده است .

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی