باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


خضری بخشدار آبگرم خبر داد:

 راه اندازی کارگاه پوشاک روستا ی کلنجین درراستای اجرای اقتصاد مقاومتی




 سید مهدی خضری بخشدار بخش ابگرم شهرستان آوج در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با یاداوری نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار کرد :  همه مدیران در هر سطح و جایگاهی وظیفه دارند که در جهت تحقق اهداف نامگذاری سالجاری اقدام عملی انجام دهند.

 وی ادامه داد : تحقق  اهداف اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بدون نقش افرینی و مشارکت مردم و بخش خصوصی امکانپذیر نیست.



بخشدار آبگرم خاطرنشان کرد : لذا هنر مدیران این است که بر اساس امایش سرزمینی از ظرفیت های منطقه ای  در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی حداکثر استفاده را داشته باشند .

 خضری در ادامه با اشاره به بسیج امکانات و برگزاری جلسات مختلف بخشداری  ابگرم در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی در میدان عمل تصریح کرد :  با حمایت و پشتیبانی  بخشداری آبگرم  کارگاه تولید پوشاک  در روستای کلنجین از سوی یکی از کارافرینان و سرمایه گذاران  بخش خصوصی  راه اندازی گردیده است.

 نماینده عالی دولت تدبیر  امید در بخش آبگرم عنوان کرد : این سرمایه گذار که یکی از بانوان بومی منطقه است در دو روستای توآباد و ارتش اباد نیز کارگاه تولید پوشاک را راه اندازی کرده است.

وی افزود : در کارگاه های تولید پوشاک این بانوی کار افرین نزدیک به 30 نفر از بانوان تحت پوشش کمیته امداد امام  (ره) مشغول به کار شده اند.




 خضری تاکید کرد:   در جهت  حمایت از فعالیت های این بانوی کار افرین طی تفاهم نامه ای با اداره اموزش و پروش شهرستان اوج هماهنگ شده است  که مدارس شهرستان آوج  لباس مورد نیاز  دانش اموزان شهرستان را از کارگاه تولید پوشاک روستای کلنجین تهییه و خرید نمایند .

بخشدار آبگرم یاداور شد : این بانوی کارافرین جهت توسعه فعالیت خود نیاز به دریافت تسهیلات ارزان قیمت دارد که امیدواریم مسئولان استان نیز با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و اقای  همتی استاندار  محترم  استان قزوین در جهت حمایت از طرح های کار افرینی بویژه در روستا ها ی محروم  ، حمایت لازم تسهیلاتی را از فعالیت های تولیدی این بانوی محترم داشته باشند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی