باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت الا سلام و المسلمین علیخانی :

دولت با تمامی محدودیت اعتبارات خوب و راهگشایی  برای استان قزوین در نظر گرفته است  


حجت الا سلام و المسلمین شیخ قدرت اله علیخانی نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی  و مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار مابا تاکید بر اینکه سفر های دکتر روحانی و هیئت دولت یازدهم بر خلاف سفرهای دولت احمدی نژاد دارای حساب و کتاب و اصول مشخصی است اظهار داشت :  معمولا  سفر های  اقای احمدی نژاد بدون برنامه ریزی مشخص بود و در پایان سفر نیز با انجام مصاحبه بدون در نظر گرفتن چگونگی تامین منابع و اعتبارات اجرای پروژه ها خبر از تصویب تعداد زیادی از مصوبه  را می داد که متاسفانه  بخش زیادی از مصوبات نیز عملی نمی شد .

 وی افزود : واقعیت این است که دکتر روحانی قبل از سفر میزان اعتبارات و به قولی موجودی جیب خود را بررسی می کند و پس از اطمینان از تامین اعتبارات ، طرح های استانی را به تصویب می رساند  تا اگر وعده ای به مردم می دهد امکان اجرایی آن وجود داشته باشد.

 نماینده ادواره مختلف مجلس شورای اسلامی یاداور شد :  قبل از سفر دکتر روحانی به استان ها معاون اجرایی رییس جمهور و مسئول سفر های رییس جمهور  در استان ها حضور پیدا می کنند تا  طرح های پیشنهادی را بررسی و پس از اطمینان از اجرایی شدن طرح ها  در دستور کار دولت قرار بگیرد



وی یاداور شد : بعد از سفر نیز معاون اجرایی رییس جمهور و مسئول سفر های رییس جمهور  به طور مرتب در استن ها حضور پیدا می کنند تا روند اجرای مصوبات و وعده های داده شده را مورد ارزیابی و پیگیری قرار دهند  .

  حجت الا سلام و المسلمین علیخانی سپس ضمن تقدیر صمیمانه از تمامی اقشار مختلف مردم استان قزوین در استقبال باشکوه ، تاریخی، ماندگار و شور انگیز از کاروان دولت تدبیر و امید تاکید کرد :  مردم استان قزوین اوج مهمان نوازی و قدرشناسی خود را از دولت تدبیر و امید نشان دادند و انشااله با پیگری مسئولان استان و تحقق وعده های داده شده کام مردم استان از این سفر که منشاء خیر و برکات زیادی برای استان بوده است شیرین تر  شود  .

نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با یاداوری تخصیص بیش از 900 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای مصوبات سفر ریس جمهور به استان قزوین گفت : اعتبارات  بسیار خوب و قابل توجه ی  به حوزه آب شرب روستایی ، راههایی روستایی ، سد بالاخانلو ، سد نهب ، پروژه های حوزه سلامت و توسعه راههای مواصلاتی استان  و .. اختصاص داده شده است .

 وی افزود :   انصافا اقای همتی استاندار قزوین نسبت به دیگر استانداران در زمینه پیگیری   مصوبات سفر دکتر روحانی   اهتمام  و انگیزه بیشتری دارد .

حجت الا سلام و المسلمین علیخانی با تاکید بر اینکه ما  و مردم انتظار رفع تمامی مشکلات استان قزوین و معجزه را در غالب یک سفر نداریم خاطرنشان کرد : انصافا دولت با تمامی محدودیت ها و کمبود اعتبارات ، مصوبات و اعتبارات خوب و راهگشایی  برای استان قزوین در نظر گرفته است  و اگر انشااله همین مصوبات محقق گردد اهداف سفر عملی می گردد .

نماینده سابق مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بنده در تمامی ادواره گذشته همیشه مدافع منافع مردم بوده ام  تاکید نمود : بنده در دولت  گذشته علی رغم اینکه مخالف و منتقد دولت بودم اما با صراحت و انصاف  از اقدامات خوب دولت  در استان دفاع کردم که در همین سفر نیز در حضور شخص دکتر روحانی  از اقدام خوب دولت گذشته و وزیر راه و مسکن و شهرسازی اقای نیکزاد در زمینه احداث جاده قزوین ، الموت و تنکابن  که پیشرفت خوبی نیز داشت دفاع کردم و از کم کاری وزیر فعلی نیز در این پروژه انتقاد داشتم .

مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت عنوان کرد : برای بنده در زمینه اجرای پروژه های عمرانی فرقی بین دولت ها وجود ندارد لذا اگر مصوبات سفر دکتر روحانی نیز محقق نگردد بنده با شفافیت و صراحت اعلام خواهم نمود .

نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت : از منتقدان و مخالفان دولت نیز انتظار داریم که در خصوص دستاورد های سفرکاروان دولت تدبیر و امید به استان   انصاف را رعایت کنند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی