باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


حجت  الاسلام و المسلمین علیخانی:

زاهدی استاندارجدید استان قزوین از استانداران  باسابقه ،موفق، خوب  و توانمند است.

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی : دولت و وزارت کشور هر استانداری را که انتخاب کند همه ما از وی با تمام وجود و توان حمایت و پشتیبانی  می کنیم تا روند خدمت رسانی به مردم استان با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند

حجت الاسلام و المسلمین  شیخ قدرت اله علیخانی  در گفتگویی اختصاصی با  ولی اله حسین زاده خبرنگار ما در خصوص انتخاب و جابجایی  تعدادی از استانداران کشور از سوی وزارت کشور از جمله استاندار استان  قزوین اظهار کرد :  معمولا دولت ها پس از استقرار در سطوح مختلف مدیریت تغییراتی را  انجام می دهند؛  لذا  دولت دوازدهم با توجه به تجربه چهار ساله گذشته و بررسی عملکرد مدیران تغییراتی را از جمله در سطح  استانداران را شروع کرده است.

وی افزود:وزیر کشور قبلا اعلام کرده  بود که دولت دوازدهم تغییراتی را در مجموعه مدیران سیاسی از جمله استانداران ، فرمانداران و بخشداران  را انجام می دهد که این تغییرات با انتخاب هفت استاندار جدید کلید خورده است.

 علیخانی خاطرنشان کرد:  البته با توجه به برخی از اطلاعات و گمانه زنی برخی از استانداران دیگراز مجموعه وزارت کشور برکنارو نیرو های تازه نفس و همراه دولت جایگزین آنها می گردند و برخی از استانداران نیز همانند دکتر همتی به استان دیگر منتقل می شوند .

نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت:  انصافا دکتر همتی در استان قزوین عملکرد قابل قبول و موفقی داشت و مردم و مدیران استان از عملکرد وی رضایت داشتند ؛ اما نهایتا در خصوص جابجایی استانداران مجموعه وزارت کشور تصمیم گیرنده نهایی است.

وی  با اعلام اینکه خدمات و فعالیت های همتی استاندار سابق استان قزوین در استان ماندگار است  و مردم از دوران مسئولیت همتی به نیکی یاد می کنند  تاکید کرد : برای اقای همتی در مسئولیت جدید در استان هرمزگان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم ضمن اینکه ابقاء وی در سمت استانداری در استان دیگر نشان دهند رضایت مجموعه وزارت کشور از عملکرد و مدیریت دکترهمتی دارد.




عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب  زاهدی به عنوان استاندار جدید استان قزوین یادآور شد: آقای زاهدی از استانداران باسابقه ،موفق ، خوب  و توانمند است

 حجت اسلام و المسلمین علیخانی تاکید کرد :  انشااله با حضور آقای زاهدی پروژه ها و فعالیت های  که در جریان سفر دکتر روحانی به استان قزوین آغاز شده است با توان و انگیزه بیشتر پیگیری شود.

وی گفت :دولت و وزارت کشورهراستانداری را که انتخاب کند همه ما از وی با تمام وجود و توان حمایت و پشتیبانی  می کنیم تا روند خدمت رسانی به مردم استان با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

 نماینده  سابق مردم شهرستان های قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادآوری مطالبه و خواست اکثریت مردم از دکتر روحانی برای استفاده از نیرو های همراه دولت در بدنه اجرایی کشور اظهار گفت:  واقعییت این است که در بدنه مدیریتی دولت یازدهم بخش زیادی از مدیران دوره احمدی نژاد حضور داشتند لذا  انتظار مردم این است که در دولت دوازدهم استانداران  و مدیران حامی دولت؛  بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

وضعیت فرودگاه قزوین چه می شود؟کی مسافربری خواهدشد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی