باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


مدیرعامل جدید شرکت آپادانا سرام با استاندار استان قزوین دیدار کرد.




به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما مهندس حمید قاطع مدیرعامل جدید شرکت آپادانا سرام با عبدالمحمد زاهدی استاندار استان قزوین دیدار و گفتگوکرد.

در این دیدار عبدالمحمد زاهدی استاندار استان قزوین با اشاره به عزم و رویکرد  دولت تدبیر و امید در جهت  حمایت از عرصه تولید اظهار کرد : مدیریت استان قزوین نیز در راستای  سیاست های دولت  رفع مشکلات و موانع تولید و صنعت را در دستور کار قراردارد.

 وی ادامه داد: کلیه مدیران و دستگاه های خدمات رسان استان را برای شتاب بخشیدن به تولید موظف به همکاری و تعامل با مدیران واحد های تولیدی و صنعتی کرده ایم.

استاندار قزوین سپس شرکت آپادانا سرام را یکی از واحد های مهم  و تاثیر گذار استان قزوین برشمرد و گفت : این شرکت ظرفیت و توانمندی های بسیار خوبی دارد که از این ظرفیت ها به دلائل مختلف به درستی استفاده نشده است.

زاهدی افزود : شرکت آپادانا سرام می تواند با افزایش تولید علاوه بر تامین بخش زیادی از بازار مصرف داخل کشور صادرات خوبی را به کشورهای مختلف منطقه داشته باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : امیدواریم با توجه به انگیزه و نیروی جوانی که در   مهندس قاطع وجود دارد شاهد شکوفایی بیشتر ظرفیت های شرکت آپادانا سرام باشیم

استاندار استان قزوین تاکید کرد :  بنده    از برنامه ها و طرح های توسعه شرکت آپادانا سرام در جهت افزایش تولید و صادرات محصولات و پایداری اشتغال کارگران  حمایت و پشتیبانی خواهم کرد.

در ادامه این دیدار مهندس حمید قاطع مدیر عامل جوان و با انگیزه   شرکت آپادانا سرام ضمن تقدیر از حسن توجه و اعتماد استاندار قزوین گفت : بنده تمام توان ، تجربه و تخصص خود را برای رونق و احیاء مجدد شرکت آپادانا سرام بکار خواهم بست.


وی ادامه داد: بنده نیز اعتقاد و باور دارم که جایگاه و شرایط فعلی آپادانا سرام  جایگاه مناسبی نیست لذا برنامه های خوب و تحول آفرینی را برای ارتقاء جایگاه و افزایش تولید محصولات شرکت در دستور کار قرارداده ایم.

قاطع یادآور شد : در همین مدت مسئولیت کوتاه توانسته ایم با استفاد از ظرفیت های داخلی شرکت و تلاش صادقانه و مجدانه همکاران و کارگران عزیز میزان تولید را نسبت به گذشته افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت آپادانا سرام خاطرنشان کرد : انشااله با حمایت و همراهی مسئولان استان بویژه استاندار محترم که به حوزه تولید نگاه و عنایت ویژه ای دارد روند افزایش تولید شرکت آپادانا سرام روز به روز بیشتر خواهد شد

وی افزود : صادرات محصولات با توجه به کیفیت بالای تولیدات شرکت یکی از برنامه های اصلی  شرکت در دوره جدید خواهد بود .

یادآور می شود مهندس حمید قاطع مدیر عامل جدید شرکت آپادانا سرام دارای  مدرک مهندسی  صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و تجربه معاونت اقتصادی و برنامه ریزی انبار های عمومی و خدماتی گمرک کشور  و معاونت هلدینگ اقتصادی و سرمایه گذاری شرکت آتیه صبا را به همراه دارد.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

کاش از همچین مدیران جوان ونخبه در سطح بالاتری استفاده بشود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی