باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

باحضور رئیس کل دادگستری استان قزوین :

آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بوئین زهرا برگزار شد




به گزارش خبرنگار ما با حجت الاسلام والمسلمین قدرتی رییس دادگستری استان قزوین ، قاسمی دادستان کل استان قزوین ، آقا علیخانی رئیس سازمان بازرسی استان قزوین، حجت الاسلام رضوانی امام جمعه بوئین زهرا ، بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران شهرستان بوئین زهرا و آوج ،اعضای شورای تامین شهرستان ،  بخشداران ، شهرداران ، و جمع دیگری از مسئولان و اقشار مختلف مردم مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان بوئین زهرا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا برگزار شد



در این مراسم عمران تقوی رئیس جدید داگستری شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد : کار قضایی بسیار حساس است زیرا قاضی یا با حق‌الله سروکار دارد یا با حق‌الناس و از خود حقی ندارد تا بذل و بخشش نماید می بایست در کمال بیطرفی قضاوت نماید و این کار بسیار سخت و سنگینی است.

رییس جدید دادگستری شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: یقینا اقدامات فرهنگی متناسب و مستمر می تواند نگاه جامعه نسبت به بروز برخی آسیب های اجتماعی و حتی جرائم را تغییر دهد تا خود مردم نسبت به وقوع برخی جرائم به صورت پیشگیرانه وارد شوند.

تقوی بیان داشت: تلاشمان در دادگستری بویین زهرا فصل خصومت، گره گشایی از کار مردم و تعامل با سایر نهاد ها خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در این مسیر رضایت مردم شریف این شهرستان و خدای متعال را جلب نماییم.



رییس دادگستری شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: قاطعیت از ویژگی های اصلی دستگاه قضایی است و در این مسیر با کسانی که به دنبال قانون شکنی و سوء استفاده از خلاء های قانونی هستند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

این مقام قضایی استان در پایان تاکید کرد: حمایت قضایی از بخش صنعت و تولید از اولویت های کاری بنده در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی خواهد بود که امیدواریم با همدلی و همراهی همه مسئولان بتوانیم گره گشای مشکلات بخش صنعت باشیم زیرا بسیاری از مشکلات جامعه به دلیل کندی حرکت چرخ صنعت است.



در این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین حسین یوسفی زرومی رئیس پیشین دادگستری شهرستان بویین زهرا با اهدای لوح و هدایایی تودیع و  تجلیل شد و با قرائت حکم و ابلاغ ایت اله لاریجانی رئیس قوه قضائیه عمران تقوی به عنوان رئیس جدید داگستری شهرستان بوئین زهرامعارفه شد .




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی