باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آقا علیخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا خبرداد:

آمادگی کامل برای  استقبال از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا  گفت: تمام برنامه ریزی  استقبال از مهر در جهت ایجاد فضای پر شور و  نشاط    برای دانش اموزان است.

محمد آقا علیخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده با بیان اینکه با فرا رسیدن ماه مهر،  بهار تعلیم و تربیت مجدد شروع می گردد اظهار کرد: ازچند مدت پیش کارگروه استقبال از مهر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا تشکیل گردید و در این کارگروه به صورت روزانه برنامه ریزی  لازم برای استقبال با شکوه از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: تمام برنامه ریزی استقبال از برنامه های مهر در جهت ایجاد فضای پر شور و  نشاط   برای دانش آموزان است

آقا علیخانی افزود : در سال تحصیلی جدید چند واحد آموزشی به فضا های آموزشی شهرستان بوئین زهرا  از جمله دبیرستان دخترانه فاطمیه در شهر بوئین زهرا که چندین سال در اختیار دانشگاه فنی و مهندسی قرارداشت ؛ مدرسه گل های انقلاب  تفکیک شده از پیام انقلاب در مقطع متوسطه افزوده می گردد.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا با اشاره به مراحل پایانی احداث بزرگترین مدرسه خیرساز استان قزوین در شهر دانسفهان خاطرنشان کرد : با توجه به تلاش مضاعف خیر نیک اندیش و والامقام حاج اکبر انصاری مقرر است که بزرگترین مدرسه خیر ساز استان با 7 هزار متر مربع و 36 کلاس در اول مهر سالجاری در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد.

این مقام مسئول یادآور شد : دومدرسه جدید ابتدایی آرزو بهار و چرم سازی و کوره آجرپزی فتح آباد نیزبه مجموعه فضا های آموزشی شهرستان بوئین زهرا افزوده می شود.

وی در ادامه از سامان دهی  نیرو های انسانی برای سال تحصیلی جدید خبرداد و بیان داشت : برای سال تحصیلی جدید نزدیک به 10 درصد از مدیران واحد های آموزشی شهرستان بدور از هرگونه نگاه سیاسی و یا گروهی صرفا بر اساس شایسته سالاری ، تجربه و  توانمندی جابجا شده اند.

آقاعلیخانی کمبود معلمان مقطع ابتدایی را یکی از مشکلات و چالش های پیش روی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا عنوان کرد و گفت : پیگیری های لازم را انجام داده ایم که انشااله تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید مشکل کمبود معلمان مقطع ابتدایی را حل کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد :  در سال تحصیلی جدید در مقطع ابتدایی 9217 دانش آموزو در مقطع دوره اول 978 دانش آموز و در مقطع دوره دوم 881 دانش آموز و در مجموع 11076 دانش آموز در شهرستان تحصیل خواهند نمود.

وی فزود : سال جدید تحصیلی با حضور مسئولان شهرستان و همزمان با شروع هفته دفاع مقدس و نواخته شدن زنگ اول مهر وقرائت پرسش رئیس جمهور به صورت نمادین در یکی از مدارس شهرستان آغاز می شود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی