باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

احزاب و تشکل‌های کارگری می توانند سفیران اخبار امیدبخش میان مردم و جامعه کارگری باشند

احزاب و تشکل‌های کارگری می توانند سفیران اخبار امیدبخش میان مردم  و جامعه کارگری باشند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: احزاب و تشکل‌های کارگری به عنوان تأثیرگذاران جامعه می توانند سفیران امیدبخشی در میان مردم باشند و دشمن را ناامید کنند.

 عباس کاظمی سر پرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در نشست هم اندیشی احزاب و تشکل های کارگری استان اظهار داشت: تقویت احزاب و  تشکل های کارگری راهکار رفع بسیاری از مشکلات بوده و پیچیده ترین مسائل به دست تشکل های کارگری در استان حل شده است.

کاظمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت و سرمایه کلان خانه کارگری در استان افزود: بسیاری از مسائل و مطالبات جامعه کارگری را با ظرفیتی که احزاب و خانه کارگری استان دارند می توان در سطح ملی پیگیری و مطالبه کرد.

وی با اشاره به اهتمام تشکیل جلسات احزاب و تشکل ها در حوزه کارگری استان بصورت مستمر گفت: به تشکل ها و احزاب کارگری که نمایندگی کارگران عزیز استان را عهده دار هستند اعتقاد داریم و در گذشته نیز بسیاری از مشکلات پیچیده در استان به دست این جمع حل شده است.

 

IMG_9752

این مسئول تصریح کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی در کشور گامهای خوبی در حوزه امنیت کارگری برداشته شده و بسیاری از عوامل اقتصاد کلان مانند نرخ رشد، سرمایه‌گذاری خارجی، نرخ رشد نقدینگی و صنایع و فعالیت حوزه اقتصادی نویدبخش است.

کاظمی گفت: در اواخر امسال رویداد مهم انتخابات مجلس را در پیش داریم و باید مردم را برای اصلاح امور در انتخابات مشارکت دهیم و پای صندوق های رای بیاوریم زیرا با حضور مردم در انتخابات می توانیم واقعیت ها، مسائل و مشکلات کشور را با مردم مطرح کنیم تا آنها با تصمیم درست خود آینده کشور را با حضور با شکوه خود رقم بزنند.

در  این نشست اعضای تشکل کارگری و احزاب نیز مسائل و مشکلات و همچنین دیدگاه و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی