باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اعلایی: اربعین رفراندم بیان عشق و محبت مردم ایران به اهل بیت و سیدالشهداست

اعلایی:  اربعین رفراندم بیان عشق و محبت مردم ایران به اهل بیت و سیدالشهداست

استاندار قزوین گفت: اربعین رفراندم بیان عشق و محبت مردم ایران به اهل بیت و سیدالشهداست و همه مدیران دستگاهها تسهیل گر این فرآیند مردمی هستیم.

 سومین جلسه ستادمرکزی اربعین استان قزوین به ریاست اعلایی استاندار قزوین در استانداری برگزار شد.

محمد مهدی اعلایی در این نشست اظهارداشت: در مردمی سازی اربعین در سال گذشته شاخص شدیم و امسال هم اینگونه است و با تعامل دستگاهها  امیدواریم سفر معنوی خوبی را برای مردم مهیا کنیم.

photo_2023-07-18_14-25-58

 

اعلایی گفت: همه مدیران دستگاهها تسهیل گر این فرآیند مردمی هستیم و اربعین را یک رفراندم بیان عشق و محبت مردم ایران به اهل بیت و سیدالشهدا می دانیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: تا زمانی که پرچم ابا عبدالله در کشور به اهتزاز درمی آید بسیاری از توطئه بدخواهان به هدف نخو اهد رسید.

وی اظهارداشت: نمایش این شور و شعور ملت در محرم آغاز شده و تبلور نهایی در اربعین دیده می شود.

اعلایی بیان کرد: استان قزوین هم در مناسبت‌های عزاداری سیدالشهدا از حیث عمق و معنا بارز است و هم در شکل و نحوه اجرا که موفق بوده ایم و عامل موفقیت همراهی همه دستگاههاست.

photo_2023-07-18_14-25-54

استاندار قزوین یادآورشد: مجموعه دستگاههای حاکمیتی در استان پای کار هستند و آن را بستری برای ارتقای فرهنگ در جامعه می دانند و برخی افرادی که پیگیر مسائل هستند در سطح ملی هم نقش دارند.

اعلایی اظهارداشت: تاکید داریم استفاده از ظرفیت عزاداری دهه اول محرم برای اطلاع رسانی و مشورت گرفتن از عاشقان حسینی بخوبی استفاده شود و باید از پیشنهادات و برنامه ریزی افراد خوش فکر هم استفاده کنیم.

وی گفت: از دست اندرکاران برنامه های محرم انتظار داریم برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا در هیئت های عزاداری پر جمعیت توسط مداحان و مسئولان هیئت ها مسائل مربوط به محرم و نکات مهم آن مطرح شود و مباحث اربعین اطلاع رسانی شود تا تسهیل گری کنند.

11

اعلایی بیان کرد: پیشنهاد می کنیم از ظرفیت دیجیتال و بستر الکترونیک هم استفاده شود و مثلا اگر سایت شاخصی فعال شود اطلاع رسانی را بیشتر کنید و از فضای وب برای ساماندهی امور استفاده منطقی شود و زائران در جریان خدمات و اطلاعیه ها قرار گیرند.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی