باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
قزوین هیچ کاری برای لیگ برتر نکرده/ مشکلات نگذاشت برنامه بریزیم!

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: نمی‌دانستیم برنامه نمایندگان ایران در آسیا به چه شکل خواهد بود و اگر از پیش برنامه‌ریزی می‌کردیم به مشکل می خوردیم.

 سهیل مهدی در حاشیه کلاس پیش‌فصل داوران لیگ برتر فوتبال کشور گفت: ۲۱ درصد خطای انسانی داوران لیگ برتر در فصل گذشته نشان می‌دهد که این موضوع رفته رفته در حال بهبود است. امیدواریم کیفیت داوری بهتر شود و این آمار برای فصل جاری کمتر شود. البته نمی‌دانیم چقدر برای فصل آینده می‌توانیم این موضوع را بهبود بخشیم اما به نظر من اعلام آمار خطای داوران قدمی مثبت بوده است چرا که می‌تواند مسیر و بهبود داوران در لیگ را مشخص کند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص ارائه برنامه بازی‌های لیگ برتر فصل پیش رو تاکید کرد: به دلیل مشکلاتی که وجود داشت نتوانستیم برنامه نیم‌فصل اول را اعلام کنیم اما برنامه سه هفته اول لیگ را تا دو سه روز آینده اعلام خواهیم کرد. از طرفی دوم شهریور ماه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد. نمی‌دانستیم برنامه نمایندگان ایران در آسیا به چه شکل خواهد بود و اگر از پیش برنامه‌ریزی می‌کردیم در ادامه به هم‌ریختن آن تأثیر زیادی را روی لیگ برتر می‌گذاشت. در حال حاضر برنامه این است که مسابقات تا قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا مشخص کنیم و پس از مشخص شدن شرایط نمایندگان برنامه‌های هفته‌های آینده را مشخص کنیم. اگر بخواهم کامل در این خصوص صحبت کنم برنامه ۵ هفته اول لیگ را تا قبل از فیفا دی اعلام خواهیم کرد تا هم برنامه تیم ملی در فیفا دی عملی شود و هم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا صورت بگیرد و تکلیف نمایندگان آن در آسیا مشخص شود.

او درباره روند آماده سازی و تجهیز ورزشگاه‌ها تصریح کرد: تمام ورزشگاه‌ها جواز برگزاری مسابقات را نگرفتند در حال حاضر ورزشگاه سرو آزادگان قزوین اقدامات لازم را انجام نداده است و عملاً می‌توانم بگویم هیچ کاری را برای میزبانی انجام نداده است. ورزشگاه بعدی ورزشگاه تختی آبادان است که رختکن‌های آن تخریب شده است و در حال حاضر عملیات بازسازی درون آن در حال انجام است و هنوز در خصوص زمان اتمام بازسازی این ورزشگاه به سازمان لیگ اعلام نشده است و در نامه‌ای که به سازمان لیگ ارسال شده است ورزشگاه غدیر اهواز جایگزین تختی آبادان شده است تا مسابقات صنعت نفت آبادان در آن برگزار شود.

او درباره آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی یادآور شد: ورزشگاه آزادی وضعیت سال قبل را دارد ولی در حال حاضر طوری در حال تجهیز است که هم بتوانیم مسابقات لیگ برتر را در آن برگزار کنیم و هم پذیرای هواداران تیم‌ها باشیم. در روزهایی که در ورزشگاه فوتبال برگزار نشود عملیات بازسازی صورت می‌گیرد تا خیلی زودتر کامل و مهیا شود.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی