باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
جذب بی ضابطه نیرو در شهرداری‌های شهرستان البرز ممنوع است

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در خصوص جذب خارج از ضابطه نیروی انسانی در مجموعه مدیریت شهری هشدار داد.

حجت الاسلام محمد تقی زاده اظهار کرد: جذب نیروی انسانی در هر سازمان مستلزم طی روند اداری از جمله گزینش بوده و می‌بایست در چارچوب ضوابط و مقررات استخدامی انجام شود.

وی افزود: اینکه برخی افراد خارج ضابطه و به صورت سفارشی ابتدا جذب و بکارگیری شوند و سپس در موقعیت مناسب مراحل اداری را انجام می‌دهند به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و باید در وهله اول صلاحیت و شایستگی افراد احراز و این فرصت جذب به صورت عمومی فراهم شود و مختص افراد خاص نباشد.

این مقام قضائی بیان کرد: طی روزهای اخیر جذب خارج از ضابطه نیروی انسانی در مجموعه مدیریت شهری شهرستان برخی حواشی و گلایه‌هایی را ایجاد کرده که در این خصوص هشدارهای لازم به مدیران شهری داده شده و قطعاً دستگاه قضائی در راستای احیا حقوق عامه موضوع را پیگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهر نسبت به شهرداری‌ها نقش نظارتی دارند و در این خصوص باید به خوبی ایفای نقش کنند و نباید شوراها زمینه ساز برخی اقدامات خارج از ضابطه باشند و برخی مسائل را بدون رعایت مقررات مربوطه به شهرداری‌ها تحمیل کنند و بدون شک اینگونه مسائل توسط دادستانی و سازمان بازرسی پیگیری می‌شود.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی