باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اجرای طرح جامع محرومیت زدایی در ۱۰ هزار روستای کشور

اجرای طرح جامع محرومیت زدایی در ۱۰ هزار روستای کشور

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۰ هزار روستا در برنامه محرومیت زدایی سپاه قرار دارد که ۵۰ درصد پروژه های روستایی بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران در آیین انعقاد قراردادهای قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان و مدیران دستگاه های آبفای، راهداری، جهاد کشاورزی، آبخیزداری استان قزوین که در سالن شهید پرویز سپاه استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به خلق دارای اجر بسیار بالایی است و خدماتی از جمله پروژه های آبرسانی و راهسازی که مردم بیشتری از آن بهره مند می شوند ارزش و اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: در اجرای پروژه هایی همانند آبخیزی داری علاوه بر اینکه مردم از اب های ذخیره شده برای امور کشاورزی استفاده می کنند از میزان خسارت در سیل ها هم جلوگیری می شود.

2a055781-87b5-43e4-a328-4e223c5e86cf

 

 

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: زیبنده جمهوری اسلامی نیست در حالی که ۴۴ سال از پیروزی انقلاب می گذرد بخشی از روستاهای کشور همچنان از محرومیت ها رنج ببرند.

سردار فدوی تصریح کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)در راستای محرمیت زدایی و ایجاد زیرساخت در روستاها فعالیت های گسترده ای را شروع کرده است.

وی یادآورد شد: امروز میزان تعهد قرارگاه امام حسن (ع)نسبت به گذشته چند برابر شده است از جمله در ابتدا تعدد قرارگاه در حوزه آبرسانی ۲۰۰ روستا بود که امروز این  تعداد به ۷۰۰ روستا افزایش یافته است. 

وی تاکید کرد: با توجه به همدلی و همکاری بسیار خوبی که در مدیریت کشور شکل گرفته است عزم و اراده سپاه و دولت این است که محرومیت در روستا های کشور را از بین ببرد.

9f02ba55-5a20-4457-b04f-553592dd6a47

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۱۰ هزار روستا در برنامه محرومیت زدایی سپاه قرار دارد که ۵۰ درصد پروژه های روستایی بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی