باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

"روایت خدمت در هفته دولت"

۵ پروژه شهرداری شریفیه در هفته دولت افتتاح می شود

5 پروژه شهرداری شریفیه در هفته دولت افتتاح می شود

شهردار شریفیه گفت: همزمان با هفته دولت 5 پروژه شهرداری شریفیه با بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود.

ابراهیم فرزان  با یادآوری اینکه روند توسعه و اجرای پروژه های عمرانی شهرداری شریفیه توقف ناپذیر است، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری شریفیه بر اساس زمان بندی تعیین شده در حال اجرا است. 

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر فضای مدیریت شهری شریفیه فضای همدلی و همراهی و کار و تلاش صادقانه و بی منت است، افزود: تعدادی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری شریفیه با تلاش شبانه روزی تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

شهردار شریفیه خاطرنشان کرد : تعدادی از پروژه ها ی شهرداری شریفیه با پیشرفت مناسب در حال اجرا است که این پروژه ها نیز در طول سالجاری در مناسبت های مختلف به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: پروژه تعریض پل آذران و دیوار سنگی رودخانه آذران با اعتبار 8 میلیارد ریال اعتبار، پروژه پیاده رو سازی معابر شهر و اجرای کفپوش با اعتبار 24 میلیارد ریال اجرای پروژه روکش آسفالت خیابان های شهر با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال از جمله پروژه های آماده بهره برداری است.

فرزان مهر افزود: پروژه پیاده رو سازی بلوار شهید بهشتی با اعتباربالغ بر 10 میلیارد ریال یکی دیگر از پروژه های شهرداری شریفیه است که همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار شریفیه در خصوص میزان اعتبارات هزینه شده برای اجرا و تکمیل پروژه های شهرداری یادآور شد: در مجموع برای اجرای 5 پروژه عمرانی شهرداری شریفیه که همزمان با هفته دولت افتتاح خواهند شد بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 

فرزان مهر گفت : در مجموع جهت اجرای 5 پروژه عمرانی شهرداری شریفیه زمینه اشتغال مستقیم 30 نفر و غیر مستقیم 150 نفر فراهم شده است. 

این مقام با تاکید بر اینکه اجرای به موقع پروژه علاوه بر اینکه هزینه های تمام شده پروژه ها را کاهش می دهد، تاکید کرد: اجرای سریع و به موقع پروژه ها مردم را نسبت به مدیریت شهری امیدوار می سازد؛ لذا تمام پروژه های اجراء شده شهرداری شریفیه در زمان تعیین شده و حداکثر در مدت 7 ماه اجراء و تکمیل شده است .

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی