باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حضور باشکوه مردم در انتخابات تمام توطئه های دشمنان را خنثی می کند

 

حضور باشکوه مردم در انتخابات تمام توطئه های دشمنان را خنثی می کند

فرماندار آوج گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات همه توطئه های دشمنان را که در ایام اخیر به اوج خود رسیده خنثی خواهد کرد.

 زرگر در جلسه شورای اداری شهرستان آوج اظهار داشت: دشمنان با برنامه ریزی دقیق به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند و می خواهند با اینگونه اقدامات نظام را در معرض چالش امنیتی قرار دهند.

وی افزود:  دشمنان کشور با برنامه ریزی و سرمایه گذاری هنگفت می خواهد مردم را از دین و معارف دینی جدا کنند اما حضور پرشور مردم و بویژه جوانان در عزاداری های  حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) نشان داد که ملت ایران  پیوند ناگسستنی با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارند  و همواره تحت بیرق امام حسین(ع) ملتی قوی و هوشیار هستند.

زرگر گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی(ع) هستیم  همه دستگاهها باید همکاری لازم را با ستاد اربعین شهرستان و موکب سید الشهدا(ع) آوج  داشته باشند و زمینه خدمت بیشتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) فراهم گردد. 

 

فرماندار آوج با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت تمام مدیران باید با حضور در مجامع عمومی و مردمی، خدمات دولت سیزدهم را تبیین کنند و تعامل موثری با مردم داشته باشند.

وی بیان کرد: امید آفرینی و اتحاد از موضوعات اساسی است که می تواند موتور پیشرفت کشور را سرعت بخشد.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی