باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پرونده نزاع دسته جمعی در خاکعلی به صلح ختم شد

رئیس حوزه قضایی بخش بشاریات از صلح و سازش یک پرونده درگیری و نزاع دسته جمعی در پویش «به عشق امام حسین (ع) می بخشم» در شهر خاکعلی خبر داد.

رضا محمدی اظهار کرد: در راستای تحقق سند تحول قضائی و رسیدگی به مشکلات حقوقی مردم میز خدمت قضائی به صورت مستمر در حوزه قضائی بشاریات برگزار شده که علاوه بر گره گشایی از مشکلات مردم اصلاح ذات البین نیز در این جلسات انجام شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۷ میز خدمت در شهر و روستاهای حوزه بشاریات برگزار شده و بیش از ۶۰ درصد یعنی ۲۱۲ پرونده نیز با ورود اعضای شورای حل اختلاف و تلاش همکاران ما در حوزه قضائی به صلح و سازش منجر شده است.

محمدی افزود: در هفته‌های قبل به دلیل درگیری دسته جمعی که در شهر خاکعلی بخش بشاریات اتفاق افتاد بیش از ۵ نفر مجروح شدند و با توجه به اینکه ممکن بود درگیری‌ها تداوم داشته باشد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مجموعه قضائی بشاریات قرار گرفت و بعد از برگزاری جلسات با حضور طرفین این پرونده منجر به صلح و سازش گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی