باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کنجد پاشی بر روی نان در استان قزوین ممنوع شد

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۰۸ ب.ظ

کنجد پاشی بر روی نان در استان قزوین ممنوع شد

|کنجد پاشی بر روی نان در استان قزوین ممنوع شد

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هرگونه کنجددار کردن نان و سایر ادویه‌ها و طعم دهنده‌ها بر روی نان در استان ممنوع شد.

 جمشید خدایاری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بازارچه برکت واقع در منطقه مینودر با بیان این مطلب اظهارداشت: بر اساس تصمیم کارگروه آرد و نان شهرستان قزوین و با تاکید فرماندار شهرستان استفاده از هرگونه کنجد و سایر ادویه جات تحت عنوان (خشخاشی،‌ تخم سیاه ) ممنوع شد.

وی اضافه کرد: ممنوعیت این موارد تا جایی است که نانوایان نیز حق دریافت هیچ گونه کنجد و سایر ادویه‌ها و طعم دهنده‌ها به درخواست مشتریان را ندارند.

خدایاری تصریح کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مردم در مصرف نان، جلوگیری از تخلف در افزایش قیمت و دریافت هزینه‌های نامتعارف از شهروندان انجام شده است.

 

 

13940718000128_PhotoL

وی بیان کرد: این موارد در تمام نانوایی‌ها لازم الاجرا بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از این موارد با متخلفان برخورد قانونی می شود. 

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه استفاده از کنجد در نانوایی‌ها موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی