باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یکی از عاملان تیراندازی در آبیک به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از شناسایی و دستگیری یکی از عاملان تیراندازی در شهر آبیک خبر داد.

یکی از عاملان تیراندازی در آبیک به دام پلیس افتاد

سرهنگ بهروز لامعی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک به تشریح دستگیری عاملان تیراندازی در شهر آبیک پرداخت و گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در خیابان شهید رجایی در ساعت 3:50 بامداد جمعه 21 مهر ماه توسط افرادی ناشناس با یک دستگاه خودروی نیسان و ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس ابیک قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات، خودروی نیسان و عاملین تیراندازی شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه در ساعت 23 شب گذشته احدی از متهمین و مالک خودروی نیسان دستگیر و خودروی مذکور نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: دستگیری سایر متهمین دخیل در موضوع تیراندازی در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار دارد که به محض دستگیری، اعلام و اطلاع رسانی می شود.

لامعی اذعان کرد: پس از شناسایی یک نفر از عاملین تیراندازی با ورود به منزل، وی دستگیر و به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دلالت شد.

وی با بیان اینکه برای عامل تیراندازی پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است، متذکر شد: با اراذل و اوباش و کسانی که نظم شهر و آرامش شهروندان را به مخاطره می اندازند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی