باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مشکلات آموزش و پرورشتجلیل شهردار سگزاباد از دو داستان نویس برتر شهر سگزاباد

نشست مشترک مدیر کل راه و شهرسازی استان با اعضای شورای شهر اقبالیه در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی فرمدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به کمبود شدید بودجه، اداره کل راه و شهرسازی توانست با استفاده از توان بالای پیمانکاران متعهد و اعتبارات محدود استانی به تعهدات خود عمل نموده قدمی را در بهسازی و آسفالت راههای روستایی بردارد که در تاریخ استان بی نظیر و چشمگیر بوده است.
وی اضافه کرد: اداره کل نسبت به همه تعهدات خود پایبند است و به همین منظور با شرکت درکارهای مشارکتی و نوشتن و امضاتفاهم نامه، سعی دارد تاهر چه بهتر و بیشتر در راه آبادانی استان قدم برداشته شود.
مانی فر افزود: در این راه همه مسئولین شهری و در راس آنها نمایندگان می توانند بیشترین سهم را برای کمک به آبادانی استان داشته باشند.
وی در قسمت دیگری از سخنان خود افزود: با برنامه ریزی دقیق باید به سوی ساخت بافت های فرسوده برویم و این مهم در صورتی تحقق می پذیرد که بتوانیم برای بافت های فرسوده طرحی داشته باشیم تا با تصویب بودجه از شرایط اعطای وام به بهترین شکل استفاده نمائیم.
این مقام مسئول به مسکن اجتماعی اشاره کرد و عنوان نمود: درسالهای قبل زمان مسکن دار شدن مردم تا دوازده سال به طول می کشید ولی حالا با نگاهی که به بخش مسکن شده این زمان به هشت سال کاهش یافته است.
در ادامه جلسه هر کدام ازحاضرین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مدیر کل نیز به سوالات مطرح شده آنان پاسخ های مناسب داد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی