باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 مدیر عامل  تعاونی مسکن خبرنگاران استان قزوین خبرداد : 

 انجام  سفت کاری بلوک اول پروژه مسکن خبرنگاران تا پایان سال 94


 مهندس علی فرخزاد مدیر عامل تعاونی مسکن خبرنگاران استان قزوین در گفتگو با خبرنگارما با اشاره به روند  تشکیل و فعالیت تعاونی مسکن خبرنگاران استان قزوین اظهارداشت : این تعاونی با هدف تامین مسکن تعدادی از خبرنگاران  علاقمند استان قزوین تشکیل و فعالیت خود را اغاز نموده است .

 وی ادامه داد : تعاونی مسکن خبرنگاران استان قزوین از ابتداء تشکیل تاکنون دارای فراز و نشیب بوده است  اما الحمدا.. در حال حاضر شرایط تعاونی با پشت سرگذاشتن  برخی ازمشکلات اجرایی شرایط مناسب و روبه جلو دارد وامورات  تعاونی در مسیر درست قرارگرفته است .

 فرخزاد افزود :  یکی از مشکلات اصلی و اساسی تعاونی در خصوص وضعیت مالکیت زمین خریداری شده بود که با پیگیری  مثتمر و مجدانه  در نهایت این مشکل با همراهی مسئولان  مرتفع گردید و زمین خریداری شده  به طور قانونی و رسمی  به مالکیت تعاونی مسکن خبرنگاران درامد.

 مدیر عامل  تعاونی مسکن خبرنگاران استان قزوین  سپس تعامل و همکاری اعضای کمیسیون ماده پنج  درزمینه رفع مشکل زمین ، صدور مجوز و دریافت سطح تراکم جهت احداث نقشه طراحی شده با عنایت به تعداد اعضاء تعاونی را مهم و موثر ذکر نمود و خاطرنشان کرد : پس از طی مراحل قانونی و فراهم شدن مقدمات و تجهیز کارگاه عملیات اجرایی پروژه از اسفند 93 اغازشده است  .

وی با اعلام اینکه عملیات ارماتور بندی پروژه نیز به زودی اغاز می گردد افزود : با اجرای ارماتوربندی و فنداسیون عملیات اجرایی پروژه با شتاب بیشتری ادامه پیدا خواهد نمود.

رییس نظام مهندسی استان قزوین یاداور گردید : بر اساس زمان بندی تعریف شده تا پایان سال جاری سفت کاری یک بلوک از پروژه به اتمام  خواهد رسید .

 این مقام مسئول تاکید نمود : البته میزان پیشرفت پروژه به میزان اورده ی اعضا ء بستگی دارد چراکه اگر اعضای محترم  علی رغم تمامی مشکلات و محدودیت های که برای تامین اورده  دارند ؛‌ بتوانند واریز خود را بر اساس سرعت اجرایی پروژه تامین و پرداخت نمایند سرعت اجرایی پروژه نیز افزایش پیدا خواهد نمود .

 مهندس فرخزاد در بخش دیگری از سخنان خود بی اعتمادی اعضای تعاونی مسکن خبرنگاران را مورد اشاره قرارداد و عنوان داشت : با توجه به مشکلات و طولانی شدن  اغازعملیات اجرایی پروژه ، بی اعتمادی اعضاء یک امر کاملا طبیعی و به حقی است که در دوره جدید اعضای هیئت مدیره و بنده تلاش نمودیم با کمتر سخن گفتن و رفع مشکلات و موانع اعتماد از دست رفته اعضاء را مجدد کسب نمائیم.


 عضو شورای شهر قزوین استقبال اعضاء  جهت دریافت تسهیلات یکصد میلونی ریالی و واریز نقدی  تعدادی دیگری از اعضاء را نشانه ی جلب اعتماد مجدد اعضاء به تعاونی ذکر نمود و خاطرنشان کرد : به نظر می رسد که دیوار بلند بی اعتمادی در تعاونی مسکن خبرنگاران فرو ریخته و اعضا ء تلاش دارند که همراهی و همکاری بیشتری با اعضاء هیئت مدیر و مدیر عامل داشته باشند .

مدیر عامل  تعاونی مسکن خبرنگاران استان قزوین  افزود : در   روزهای  گذشته چند جلسه با اعضای هیئت مدیر تعاونی برگزار نموده ایم  تا راهکارهای مناسب را جهت تسریع در اجرای پروژه پیدا کنیم .

وی تاکید نمود :  واقعییت این است که همه ی این راهکارها ارتباط مستقیمی با مشارکت فعالانه تر اعضاء  جهت تکمیل اورده و پرداخت به موقع قسط های بعدی که اعلام می گردد؛ دارد.

 مهندس فرخزاد در پایان یاداور گردید :  انشاا.. در اینده نزدیک بر اساس کار کارشناسی دقیق  سهم اورده هر یک از اعضاء تا پایان سالجاری جهت اجرای مرحله ی سفت کاری مشخص خواهد شد  تا اعضا بتوانند برای تامین اورده خود برنامه ریزی داشته باشند.

رییس نظام مهندسی استان قزوین با اشاره به تلاش و پیگیری مجدانه و صادقانه ی اعضای هیئت مدیره و بویژه رئیس هیئت مدیر  حاج اقا علیمحمدی  عنوان داشت :  بنده با توجه به مسئولیت وارتباطی که با دیگرتعاونی های مسکن  داشتم  ؛اعضای تعاونی مسکن خبرنگاران را افردای دلسوز و علاقمند و پیگیر می دانم که تمام توان و ظرفیت خود رادر جهت تکمیل پروژه مسکن خبرنگاران متمرکز نموده اند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی