باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر






رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز خبر داد؛

پیشرفت 80 درصدی اولین درمانگاه همودیالیز کشور در شهر الوند




حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه وقف صدقه جاری برای واقفین است اظهار داشت: در شهرستان البرز وقف‌های بسیار زیادی وجود دارد که از جمله این وقفیات موقوفه خزانه است.

وی ادامه داد: این موقوفه تاکنون خیرات و برکات بسیار زیادی در شهر الوند داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی با بیان اینکه منابع درآمدی این موقوفه در امور خیر و عام المنفعه مورد استفاده قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مردم استان و شهرستان الوند به درمانگاه همودیالیز با منابع درآمدی موقوفه خزانه اولین درمانگاه همودیالیز کشور در شهر الوند در حال احداث است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز با اعلام اینکه این درمانگاه در فاز اول دارای 15 تخت است عنوان داشت: در مراحل بعدی تعداد تخت‌های درمانگاه به 25 تخت خواهد رسید.



این مقام مسئول پیشرفت پروژه را نزدیک به 80 درصد ذکر کرد و یادآور شد: سفت‌کاری پروژه به اتمام رسیده و بخش زیادی از مرحله نازک‌کاری نیز رو به اتمام است.

وی افزود: زیربنای پروژه 1302 مترمربع است و در مجموع جهت احداث و تجهیز درمانگاه همودیالیز شهر الوند بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد که تمام این اعتبار از منابع درآمدی موقوفه خزانه تامین گردیده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی