باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



در جلسه مسئولان شهر دانسفهان انجام شد :

تصویب  طرح اولیه المان مطهر شهدای گمنام شهر دانسفهان 




به گزارش خبرنگار ما در جلسه ای که امروز در دفتر امام جمعه شهر دانسفهان با حضور امام جمعه (رئیس ستاد)، مهندس قدیمی (طراح المان شهدای گمنام دانسفهان، استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و عضو نظام مهندسی استان قزوین)، شهردار (دبیر ستاد)، رئیس و نایب رئیس شورای شهر دانسفهان، معاونت بخشدار و اعضای ستاد شهدای گمنام برگزار گردید طرح اولیه المان شهدای گمنام تصویب گردید.

این المان که تلفیقی از یک نماد شهدا و نماد شهری است دارای ارتفاع ۲۰متر بوده و این طرح در کل کشور اجرا نشده و هدف اعضای ستاد شهدای گمنام این است که علاوه بر اینکه این المان در خور عظمت شهدا باشد مختص دانسفهان باشد و یکی ازشاخص های شهرمان این المان باشد.

فضای این المان ۱۰*۱۰ می باشد و رواق بالایی آن به خاطر ۸ سال دفاع مقدس بصورت ۸ضعلی بوده و داری ۴ دروازه در بدنه می باشد که با کاشی های نفیس مزین خواهد شد و یک طرح جامعی است که با بتن اجرا خواهد شد و رخ ان سفید نمایان خواهد بود. و مقرر شده که فضای داخلی این المان مزین به عکس و نام شهدای گرانقدر شهر دانسفهان گردد.


 منبع پایگاه خبری شهر دانسفهان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی