باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر





رییس مجمع شهرداران استان خبرداد :

تاکید بر استفاده از انرژی های نو و پاک در شهر های استان قزوین



 مهندس رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اخرین جلسه مجمع نمایندگان استان قزوین به میزبانی شهرداری آبیک اظهار داشت : مجمع شهرداران استان  قزوین به طور مرتب هر یک ماه به میزبانی یکی از شهرداران استان برگزار می گردد .

 وی ادامه داد : در این جلسات علاوه بر تبادل نظرات و تجربیات واخرین  بخش نامه  و آئین نامه های حوزه شهری مورد بحث  قرار می گیرد.

 

طاهری  ایجاد  وحدت رویه شهرداران در حوزه های مختلف  را یکی دیگر از اهداف برگزاری مجمع شهرداران ذکر نمود و افزود : در اخرین جلسه مجمع شهرداران با توجه به اهمیت انرژی در حوزه ی مدیریت  شهری استفاده از انرژی های نو و پاک  در دستور کار قرار گرفت.

رییس مجمع شهرداران استان قزوین با اشاره به ظرفیت های بلقوه و بلفعل استان قزوین در زمینه انرژی خورشیدی و بادی خاطرنشان کرد : در جلسه ی مجمع شهرداران  که با حضور مهندس حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین و مهندس ایرج زاهد پور مدیر کل امور شهری استانداری برگزار گردید مقرر گردید هر یک از شهرداران استان با توجه به اقلیم منطقه با تهیه زیر ساخت های لازم بخشی از انرژی مورد نیاز شهر ها  بویژه در زمینه تامین روشنایی  را از انرژی های نو و تجدید پذیر  استفاده نمایند.

طاهری  تاکید نمود : با توجه به افزایش قیمت حامل های انرژی در بخش های مختلف  استفاده از انرژی های نو  علاوه بر صرفه جویی در هزینه های جاری شهرداری ها  کاهش الودگی محیط زیست را نیز به همراه خواهد داشت.

 شهردار بیدستان  یاداور گردید :  شهرداران استان قزوین پس از پایان جلسه مجمع شهرداران از طرح ها و پروژه های  اجراء شده در زمینه استفاده از انرژی های نو و پاک در منطقه ی طالقان بازدید نمودند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی