باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



با پیگری شهرداری و شورای اسلامی بیدستان و حضور رییس نظام مهندسی استان قزوین :

دفتر هماهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهر بیدستان  افتتاح گردید






 به گزارش خبرنگار ما با حضور مهندس علی فرخزاد رییس نظام مهندسی استان قزوین ، مهندس رضا طاهری شهردار بیدستان ، اعضای شورای شهر بیدستان ، جمعی از مدیران شهرستان البرز ، مهندسین و اعضای نظام مهندسی ساختمان استان قزوین دفتر هماهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهر بیدستان  افتتاح گردید

 در این آئین مهندس رضا طاهری شهردار بیدستان ضمن خیر مقدم و با اشاره به استقرار دفاتر و نمایندگی  ادارات و نهاد های  خدمات رسان در شهر بیدستان درچند  سال اخیر اظهارداشت :  یکی از سیاست و راهبرد های شهرداری و اعضای محترم شورای شهر این است که با استقرار ادارات و نهاد های خدمات رسان علاوه بر تامین رفاه مردم هزینه های شهروندان بیدستان جهت رفت وامد در زمینه انجام امور اداری  کاهش  پیدا کند .

وی ادامه داد : در همین راستا با حمایت و پشتیبانی های انجام شده از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر تاکنون تعدادی   از دفاتر نمایندگی ادارات در سطح شهر و بویژه مجتمع ادارات استقرار پیدا نموده اند.


 

شهردار بیدستان با تاکید بر رعایت ظوابط و مقررات در ساخت و ساز  خاطرنشان کرد  :  شهروندان بیدستان با توجه به برخورداری از  فرهنگ  بالای شهروندی  و همچنین اطلاع رسانی های که در زمینه لزوم رعایت قوانین و مقرارات در ساخت و ساز صورت گرفته نسبت به رعایت ظوابط و مقرارات ابلاغی در ساخت و ساز  اهمیت و حساسیت بالای دارند .

طاهری افزود : به همین دلیل شهر بیدستان در زمینه رعایت ظوابط قانونی ساخت و ساز ساخت و و جلوگیری از ساخت و  ساز های غیر مجاز  یکی از شهر های پیشرو است .



ریس مجمع شهرداران استان قزوین تصریح ساخت : باتوجه به انچه که بیان گردید و با عنایت به اینکه شهروندان قانون مدار بیدستان جهت تائید نقشه  های ساختمانی باید به مرکز استان مراجعه می کردند با پیگری های که انجام پذیرفت رییس محترم نظام مهندسی استان اقای فرخزاد با  استقرار دفتر هماهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهر بیدستان  موافقت نمودند که امروز نیز  افتتاح گردید.

شهردار بیدستان ضمن تقدیر از مهندس فرخزاد رییس و اعضای هیئت مدیر نظام مهندسی استان قزوین گفت :  با استقرار دفتر هماهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهر بیدستان  علاوه بر اینکه در وقت و هزینه شهروندان بیدستان صرفه جویی می گردد زمان رسیدگی به درخواست شهروندان و تائید نقشه کاهش قابل محسوسی خواهد داشت.







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی