باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




با حضور عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استناداری قزوین:

 

 جلسه ی هم اندیشی دهیاران و شورای های اسلامی بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا برگزار گردید.



 به گزارش خبرنگار ما با حضور عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استناداری قزوین ، مهندس امیر نادری بخشدار بخش مرکزی و جمع دیگری از مدیران اجرایی شهرستان بوئین زهرا جلسه ی هم اندیشی دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا  در سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید .

 در این جلسه مهندس نادری ضمن خیر مقدم و با اشاره با سالروز حماسه ماندگار 24 خرداد اظهارداشت : مردم هوشیار کشور ما با حضور اگاهانه و مسئولانه خود سیاست ها و برنامه های اقای دکتر روحانی را انتخاب نمودند.

 وی ادامه داد :  دکتر روحانی نیز به عنوان یکی از پیشکسوتان و بزرگان انقلاب که همواره در تصمیم سازی های کلان نظام حضور و نقش موثر داشته در مدت دوسال گذشته به رغم تمامی مشکلات سکان اجرایی کشور را با درایت خود در مسیر مناسب و مطلوب هدایت نموده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا تاکید ساخت : انشاا.. با هدایت ها و حمایت های  مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان و ادامه حضور مردم در صحنه دولت تدبیر و امید چالش و مشکلات پیش رو را پشت سرخواهد نهاد .

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا در ادامه تعامل و همکاری مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان با دهیاران و اعضای شورای های اسلامی بخش مرکزی را مناسب توصیف نمود وعنوان داشت : در سایه همین تعامل و همکاری تاکنون بخشی از مشکلات روستا ها در عرصه های مختلف رفع گردیده است.


 در این جلسه همچنین عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری قزوین قوانین کشور در زمینه اتباع ومهاجرین بیگانه را تشریح نمود و خواستار  اگاه سازی مردم از قوانین و مقررات در این زمینه شد 

اسماعیل رحیمی رییس هلال احمر شهرستان بوئین زهرا و نماینده شبکه بهداشت و درمان نیز در زمینه حوزه مسئولیت خود سخن گفتند



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

سلام
یه پیشنهاد فوق العاده 
برای افزایش بازدید کننده های خود و اینکه بلاگ شما در سطر اول نتایج گوگل پیدا شود پشنهاد میکنم با بلاگ ما با آمار 1.600.000 بازدید کننده تبادل لینک کنید
به همین منظور لینک مارار در پیوند های بلاگ خود قرار دهید و سپس به ما از طریق بلاگ ما ( teamandroid.blog.ir ) یا ایمیل اطلاع دهید تا لینک شما را در قالب بلاگ خور قرار دهیم .
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی