باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




نادری  بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا :

موفقیت تیم هسته ی مرهون هدایت و حمایت های مقام معظم رهبری و رییس جمهور است




  امیر نادری بخشدار بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک عید سعید فطر گفت : امسال مردم مومن و خداجوی کشور ما یک ماه رمضان تاریخی  را با سربلندی و بهره گیری از فیوضات معنوی به پایان بردند و از سفره پر انعام حق تعالی برای خود خوشه چینی کردند .

 وی با اشاره به دوره پایانی مذاکرات کشورمان با گروه 1+5 در زمینه ی موضوع هسته ی خاطرنشان کرد :  با روی کار امد ن دولت تدبیر و امید موضوع هسته ی کشورما ن با اعتماد مقام معظم به دولت و تیم هسته ی وارد فرایند  جدی ، حساس و پیچیده ی  شد.

 نادری حمایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده را بهترین و اصلی ترین پشتوانه ی تیم مذاکره کننده ذکر نمود و تصریح ساخت : تیم اقای ظریف که   صفات  و نشان های افتخار فرزندان انقلابی ، مومن ، غیور ، شجاع ، مجاهد و ... را  از مقام معظم رهبری به شایستگی دریافت نمودند با حمایت رییس جمهور و پشتیبانی مردم با دست  بالا در مذاکرات حضور پیدا کردند .




بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا تاکید نمود : با فضل الهی نتیجه 23 ماه تلاش صادقانه و مجاهدانه تیم هسته ی کشورمان به ثمر نشست و دشمان نظام که در گذشته ارزوی باز کردن تمام پیچ های تکنولوژی هسته ی  کشور را داشتند تکنولوژی صلح امیز هسته ای ما را رسما پذیرفتند .

وی با اشاره به خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب گفت : تیم هسته ی کشورمان با حفظ تمام خطوط قرمز این موفقیت بزرگ را نظام و مردم شریف کشورمان به ارمغان اورد که بدون تردید زحمات  تیم هسته ی کشور شایسته بهترین تقدیر است .






نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا عنوان ساخت : این موفقیت بزرگ و تاریخی را به مقام معظم رهبری و رییس جمهور و تیم هسته ای و مردم کشورمان تبریک عرض می کنم  و رجاء واثق داریم که انشاا.. با تصویب این تفاهم نامه در مجرای قانونی  بخشی از مشکلات و محدودیت ها ی  کشور در حوزه های مختلف مرتفع خواهد شد  و فصل جدیدی از شکوفایی و بالندگی کشور رقم خواهد خورد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی