باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


فرماندار شهرستان بوئین زهرا:
نام سپاه و بسیج با استکبار ستیزی عجین شده است



  ارسلان قاسمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا، با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرش مسئولیت یک تکلیف است گفت: مسئول باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی هدفی غیر از خدمتگذاری به مردم نداشته باشد و خوشا به حال مسئولی که کارهایش مورد رضای خدا و خلق خدا قرار بگیرد.
وی وجود سپاه و بسیج را جز افتخارات نظام اسلامی دانست و افزود: ما هر کجا نامی از امام و یاران امام و پاسداری از حریم ولایت مطرح می شود پاسدار را به عنوان پیشتاز این حریم می دانیم.
قاسمی اظهار داشت: تشکیل سپاه و بسیج از الطاف الهی بود که با درایت امام راحل (ره) شکل گرفت و هر کجا که انقلاب اسلامی به کمک نیاز داشت این سپاه و بسیج است که سینه سپر می کند.
وی با اشاره به اینکه وجود سپاه و بسیج امنیت و آرامش را به جامعه هدیه داده است ابراز داشت: اگر امروز دشمن از جمهوری اسلامی در هراس است به برکت وجود همین بسیج و سپاه است.
قاسمی ادامه داد: نام بسیج و سپاه با واژگانی چون تواضع، فروتنی و استکبار ستیزی عجین شده است و الگوی محور مقاومت در منطقه همین ویژگی های سپاه و بسیج است.
فرماندار شهرستان بوئین زهرا با برشماری برکات سپاه در منطقه در نظام اسلامی تاکید کرد: قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نقش اصلی را در توسعه و آبادانی کشور ایفا می کند.
وی خاطرنشان کرد: پیشتازی علمی ایران در دنیا را بسیجیان برای این مرز و بوم رقم زده اند و بسیجیان ما کسانی هستند که تفکر سپاهی دارند و پرورش یافته مکتب پاسداری اند.
قاسمی رابطه بین سپاه و بسیج با مردم و مسئولین جامعه را یک رابطه عمیق و استوار دانست و گفت: ملت متحد ایران اسلامی با تفکر بسیجی پشت سر مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالیه خود تلاش خواهند کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی