باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی مطرح ساخت :

 

 

تاکید بر توقف ساخت و سازهای بدون مجوز در شمال شهر قزوین





 

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محسن اسماعیلی با اشاره به مصوبات پنجمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان که به ریاست منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار و دبیری حامد مانی فر مدیر کل راه و شهرسازی برگزار گردید، اظهار داشت: به منظور بهره مندی شهروندان از مناظر پیرامون شهرها، جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه و ممانعت از تخریب اراضی اطراف شهر، مقرر گردید هر چه سریعتر ساخت و سازهای بدون مجوز در اراضی شمال شهر قزوین متوقف گشته و سیر روال بررسی در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی را سپری نماید.

وی افزود: همچنین به منظور ایجاد مدیریت یکپارچه و اتخاذ تدابیر زیست محیطی بر پارک صنعتی لیا مقرر گردید پارک صنعتی لیا به شهرک صنعتی لیا با  کاربری صنعتی با مدیریت شرکت شهرک های صنعتی الحاق گردد.

اسماعیلی با بیان اینکه با این الحاق مجموع وسعت شهرک به صورت یکپارچه به 440 هکتار افزایش یافته، یادآور شد: تصمیم اتخاذ شده در این خصوص با طرح های بالادست از جمله طرح مجموعه شهری قزوین نیز انطباق دارد.

همچنین خانم مهندس زرین پور رئیس دبیرخانه کمیسیون های تخصصی اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست در خصوص انتشار گازهای گلخانه ای و راه های استفاده بهینه از این گازها جهت تولید انرژی عنوان کرد: مقرر گردید پس از این اداره کل محیط زیست به همراه جهاد کشاورزی نحوه صدور مجوزهای دامداری ها با رویکرد تولید انرژی از گازهای گلخانه ای و کنترل پراکنش صدور مجوزهای دامی در سطح استان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: مصوبات یاد شده، جهت تایید نهایی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال خواهد گردید تا پس از آن به مراجع ذیربط ابلاغ گردد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی