باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


نواختن زنگ مدارس احداثی اداره کل راه و شهرسازی در شهرک مهرگان

همزمان با آغاز سال تحصیلی 95-94 زنگ پنجمین و ششمین مدارس احداثی اداره کل راه و شهرسازی در شهرک مهرگان توسط مهندس مانی فر نواخته شد و اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از این اداره کل به عنوان بنیانگذار مدرسه سازی در شهرک مهرگان تقدیر کرد.

 

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، در مراسم جشن شکوفه ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی 95-94 که در سالن ورزشی پوریای ولی شهرک مهرگان برگزار شد، مدیر کل راه و شهرسازی، ضمن نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: این روز از به یادماندنی ترین روزها برای شما دانش آموزان عزیز خواهد بود.

مانی فر با اشاره به اینکه خدمات انجام شده در شهرک مهرگان در برابر مهربانی مردم ناچیز است افزود: ما همه تلاش خود را در اداره کل راه و شهرسازی انجام دادیم تا خدمات عمومی در مسکن مهر شامل مدرسه، مسجد، درمانگاه، کلانتری و... همزمان با ساخت واحدهای مسکونی انجام شود.



وی با بیان اینکه ساخت مدرسه از وظایف این اداره کل نمی باشد ادامه داد: با ساخت این دو باب مدرسه 18 و 12 کلاسه، تعداد واحدهای آموزشی احداثی توسط این اداره کل که به آموزش و پرورش تحویل شده به 6 باب رسید. امیدواریم که فرزندان ما بتوانند در این مدارس کسب علم کرده و آینده سازان میهن عزیزمان باشند.

در این مراسم که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، فرماندار البرز و مسئولین استان و شهر محمدیه انجام شد، با اهدای لوح یادبود از اداره کل راه و شهرسازی و مهندس مانی فر به عنوان بنیانگذار مدرسه سازی در شهرک مهرگان تقدیر بعمل آمده و از تلاش های این اداره کل سپاسگزاری شد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی