باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا:
آمریکا با تفکر انقلاب اسلامی مشکل دارد 


به گزارش خبرنگار ما  محمدعلی ملک محمدی با تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از مسلمانان و هموطنان عزیز تاکید کرد: نظام سعودی دیگر توان اجرای حج را ندارد و فقط به فکر کشتار و خونریزی در کشورهای مسلمان است.
وی با اشاره به اینکه در زمان قبل از انقلاب اسلامی نظام حاکم بر جهان نظام دوقطبی بود گفت: انقلاب اسلامی معادلات حاکم برجهان را به هم ریخت و استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد.
ملک محمدی ادامه داد: در زمان پهلوی آمریکا به ایران کمک مالی می کرد و هدفش از این کمک مالی این بود که شوروی را که هم مرز با ایران است کنترل نماید و در واقع این کمک به خود آمریکاییها بود نه کمک به ایران.
وی انقلاب اسلامی را انقلابی اصیل و دارای بنیان معرفی کرد و افزود: با وقوع انقلاب اسلامی، آمریکاییها ژاندارم خود را در منطقه خاورمیانه از دست دادند و به همین جهت با اساس انقلاب اسلامی دشمنی می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا اظهار داشت: تفکری که انقلاب اسلامی در دفاع مقدس به دنیا معرفی کرد این بود که با دست خالی هم می توان در برابر آمریکا ایستاد و به پیروزی رسید اما استکبار به این دلیل با تفکر در حال مبارزه است که ترس آن دارد تا این تفکر به ملت های مسلمان و آزاده صادر شود.
ملک محمدی با بیان اینکه امروز جهاد اصغر تمام شده است اما جهاد اکبر باقی است ابراز داشت: ما باید با تمام وجود در راه مبارزه با نفس و شیطان کوشا باشیم و خود را در برابر این خطرات بیمه نماییم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی