باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا:
روح بسیجیان این سرزمین وسعتی به گستره تاریخ دارد




نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: روح بسیجیان این سرزمین وسعتی به گستره تاریخ دارد.
 حجت الاسلام محمود رجبی در همایش بصیرتی که با حضور بسیجیان در ارداق برگزار شد با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج ثابت کرد که روح مردان این سرزمین چه وسعتی دارد، وسعتی به گستره تاریخ که دنیا را متحیر کرده است.
وی به آیه 6 سوره فاطر اشاره کرد و گفت: شیاطین هم شامل جنیان است و هم انسان ها، همانطور که امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامید.
وی اظهار داشت همانطور که شیطان انسان را دعوت به فقر و بیچارگی می کند آمریکا با ابزارها و حیله و نیرنگ خود انسان ها را به سوی بدبختی و بیچارگی سوق می دهد.
رجبی با اشاره به اینکه دوری کردن از شیطان به نفع انسان است و دوری از آمریکا نیز به نفع ملت ایران است خاطر نشان کرد که به خاطر تحریم ها و دشمنی با آمریکا بود که ایران به این همه پیشرفت رسید.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا در پایان ، وظیفه بسیجیان را استقامت در اصول و گم نکردن دشمن اصلی و جلوگیری از نفوذ آن ها دانست و خاطر نشان کرد که ولی فقیه در نظام اسلامی به عنوان یک راهبرد است و بقیه ارکان نظام مجری هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی