باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


امام جمعه بوئین زهرا:
بسیج نماد استقامت و صبر است






 حجت الاسلام محمد همایون زرینه در دیدار با بسیجیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاهای ماه صفر، هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک گفت.
وی بسیج را شجره طیبه عنوان کرد و گفت: بهترین تعابیر را در خصوص بسیج بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر عزیزمان داشته اند که فرمودند:«اگر پشتوانه بسیج باشد می توان به دنیا ثابت کرد که می توان بدون آمریکا و غرب به حیات ادامه داد».
امام جمعه بوئین زهرا فرهنگ بسیج را فرهنگ ضد استکباری دانست و اظهار داشت: بسیجیان امروزه باید هوشیار باشند و در مقابل نفوذ دشمن و حربه های آنان درباره جنگ نرم که باعث بروز آسیب های اجتماعی در کشور می شود همدلی داشته و با خرد جمعه و با حضور در تمامی عرصه ها دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذارند.
وی خلوص و ایثار بسیجیان را از موضوعات کلیدی بسیج دانست و افزود: بسیج در هر شهری نماد استقامت، صبر، ایستادگی، مقاومت و بصیرت است.
زرینه در پایان به نقش بی بدیل بسیج در آگاهی و ولایت مداری مردم اشاره کرد و افزود: امام (ره) بسیج را برای همیشه ایام و آن هم به عنوان یک تفکر پیاده کردند و ایران و انقلاب ایران است که بیداری اسلامی را در دنیا به راه انداخته است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی