باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نشست ادبی در خانه فرهنگ دانسفهان برگزار شد

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ب.ظ


نشست ادبی در خانه فرهنگ دانسفهان برگزار شد





کانون ادبی نسیم رامند با همکاری خانه فرهنگ دانسفهان برنامه ای را تحت عنوان نشست ادبی در تاریخ 30آذر ماه 1394 روز دوشنبه (شب یلدا) با حضور اعضای انجمن و جمعی از ادب دوستان در خانه فرهنگ دانسفهان برگزار کرد.

دراین برنامه بعد از تلاوت کلام اله مجید توسط علیپوران و صحبت های آقای قموشی مسئول انجمن ادبی نسیم در خصوص برنامه های انجام شده انجمن و برنامه های آتی این انجمن نکاتی را متذکر شدند.





 وی برپایی برنامه های ادبی توسط خانه فرهنگ و  اعضای انجمن و ادب دوستان را در سطح شهر دانسفهان بسیار مفید دانسنتد که چنین برنامه های مردم را با شعر های شاعران نامی ایران و بزرگان ادبی آشنا می کند ایشان اجرای این امر را باعث تشویق جوانان وعلاقمندی آنان برای سرودن شعر دانستند  در ادامه به مناسبت شب یلدا حسن علیخانی شعر خود را در وصف شب یلدا خوانش کردند و بعد از ایشان نیز هرکدام از شاعرین اشعار خود را در وصف یلدا و زمستان به خوانش در آوردند .از نکات قابل توجه این برنامه سرودن شعرهای طنز تاتی توسط مرتضی درزی و خوانش آن در جمع اهل ادب بود که لبخندها را بر لب ادب دوستان نشاند موسیقی سنتی نیز با آواز فصیح از دیوان حافظ دیگر برنامه ی این نشست بود.

حسن ختام برنامه پذیرایی از ادب دوستان بود که از طرف مسئولین شهر دانسفهان تدارک دیده شده بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی