باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


پیام سید مهدی خضری بخشدار آبگرم در خصوص ، سالروز میلاد  حضرت محمد (ص) و هفته وحدت







پیام سید مهدی خضری بخشدار آبگرم در خصوص ، سالروز میلاد  حضرت محمد (ص) و هفته وحدت

 

«بسم الله الرحمن الرحیم» : «إنَّ هذه أمَّتُکُم أمَّة واحِدَة و أنَا رَبُّکُم فاعْبُدونِ»

فرارسیدن هفدهم ربیع الاول، سالروز میلاد با سعادت فخر عالم امکان ، پیامبر نور و رحمت و حقیقت ، جلوه بارز زیباترین صفات الهی ، حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله وسلم و ولایت ششمین اختر تابناک آسمان امامت ، موسس مذهب شیعه جعفری و پرچم دار ولایت علوی ، حضرت امام جعفر صادق علیه آلاف التحیه و السلام را بر همه رهروان راه حقیقت، مسلمانان خدا جو، محبین خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در اقصی نقاط جهان و ایران اسلامی تبریک و همچنین میلاد سراسر نور پیامبر بزرگ الهی، پیام آور صلح و دوستی و نوید بخش سلامت روح و اندیشه، حضرت عیسی علیه السلام را بر همه موحّدان و حق پرستان گیتی تهنیت عرض می نمایم.

هفته باشکوه وحدت یادگار یگانه باغبان فرزانه انقلاب اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) است که پیام برادری و اتحاد تواَم با ذهن هوشیار مسلمانان و حرکت در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت را در بردارد.

بدون تردید وحدت و همدلی از اصولی ترین آموزه های مترقی و بلند قرآن مجید است. گواه این مدعا دهها آیات قرآن است که مسلمانان بلکه همه مردم را به گردآمدن بر محور حقیقت و ترک جدال و تفرقه دعوت می کند .

امروزه انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان نه تنها از ضروری ترین مسائل روز جهان اسلام به شمار می آید، بلکه ادامه حیات آنان به این امر مهم بستگی پیدا کرده است. حساسیت به اوج رسیده دنیای غرب به مسلمانان از یک سو ، ضعف احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به یکدیگر از سویی دیگر ، فتنه افکنی و قتل عامهای کینه توزانه دسته جمعی و تهاجم مرگبار با سلاحهای پیشرفته و مدرن همگام با سکوت مجامع بین المللی، ضرورت همدلی و همسویی جهان اسلام را الزام آور نموده و همواره این پیام را می دهد که هم اکنون حیات و عزت مسلمانان درگرو وحدت است .

امید که در ظل عنایات خاصه حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) و بهره جستن از اندیشه های راهگشای مقام معظم رهبری و تدابیر و برنامه های کارساز دولت تدبیر و امید به ریاست جناب دکتر روحانی که جهان شاهد بود بعد از 12 سال تهمت و ترساندن جهان و همسایگان از ایران ، با منطق و گفت و گو دروغ بودن ادعاهای دشمنان را ثابت نمود ، درآینده ای نه چندان دور شاهد جهانی عاری از جنگ و خونریزی و زندگی تواَم با صلح بین همه ادیان الهی در جهان باشیم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی