باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


حجت اسلام و السلمین علیخانی در جمع  مردم شهرک آرسنج پائین بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا  :

با ورود امام و پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حاکمیت اسلام و ارزش های متعالی دینی در کشور ایران  هستیم






به گزارش ولی حسین زاده خبرنگار ما حجت اسلام و السلمین شیخ قدرت اله علیخانی مبارز و زندانی سیاسی رژیم شاه  در آستانه آغاز ایام اله دهه فجر  و در جشن استقبال مردم شهرک آرسنج پائین بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا از جشن های دهه فجر  ضمن تبریک فرا رسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  اظهارداشت : دهه فجر در واقع ایام اله  و یکی از رویداد های سرنوشت ساز کشور و مردم می باشد

 وی ادامه داد : امام راحل که این انقلاب و نظام بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در هیچ جای جهان بدون نام امام خمینی (ره) شناخته شده نیست پس از سال های طولانی تبعید با استقبال بی نظیر مردم در 12 بهمن به کشور بازگشتند .

علیخانی خاطرنشان کرد : با ورود امام و پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حاکمیت اسلام و ارزش های متعالی دینی در کشور ایران  بودیم .

 نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : امام با توجه به اعتقادی که به  نظام مردم سالاری دینی داشت بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی در فاصله کوتاه دستور برگزاری هم پرسی را صادر نمودند تا مردم خود نوع حکومت اینده  کشور را انتخاب و تعیین  کنند.

 مبارزه انقلاب اسلامی در دوران شاه   افزود : مردم نیز با حضور پر شور خود در انتخابات به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای اری دادند  تا در این کشور جهموری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد استقرار پیدا کند.

 نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی  یاداور شد :  پس از برگزاری  رفراندم قانون اساسی بلافاصله اولین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  برگزار گردید تا مردم نقش اساسی و اصلی را در مدیریت کشور بر عهده داشته باشند .

 علیخانی  در بخش دیگری از سخنان خود  با تاکید بر اینکه  در راس نظام مقدس جمهوری اسلامی  اصل مترقی ولایت فقیه قرار دارد  گفت : به فضل الهی  کشور و نظام ما در طول حیات خود با تکیه بر اصل ولایت فقیه تاکنون با سربلندی  تمامی مشکلات را پشت سر گذاشته و امروز در اوج عزت،  قدرت و سربلندی قرار گرفته است

   نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی  بیان کرد  : استقبال مردم  از امام در 12 بهمن 57 با همه مشکلات و موانعی که رژیم  گذشته برای استقبال و فرود هواپیمایی امام فراهم کرد،  بی نظیر بود.





زندانی سیاسی دوران رژیم گذشته   با یاداوری مشکلات و مسائل کشور بویژه در دهه اول انقلاب از جمله تحمیل هشت سال دفاع مقدس ، ترو ر شخصیت ها و تحریم ها خاطرنشان کرد : اما مردم با تمامی این مشکلاتی که  در زمان  حیات  متحمل شدند در رحلت امام بدرقه  تاریخی دیگری رقم زدند تا بیان امام که فرمود من با دلی آرام ، امیدوار و مطمئن به رحمت الهی می روم  محقق گردد.

وی افزود: در ایام اله دهه فجر همه مردم و مسئولان با آرمان های امام راحل بیعت می کنند چرا که ما امروز هر چه از عظمت ، اقتدار و سربلندی  کشور و نظام داریم همه و همه مدیون امام راحل و شهداء گرانقدر هست.

نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی   با اشاره به استقلال کشور در عرصه های مختلف بویژه در حوزه سیاست گفت : واقعییت این است که مسئولان رژیم گذشته نوکر و تابع امریکا  بودند و سرنوشت و مقدرات کشور از سوی مستشاران خارجی و امریکایی  رقم می خورد .

 

علیخانی گفت : اما پس از پیروزی  انقلاب  اسلامی تمامی مقدرات کشور بدون دخالت کشور های خارجی در درون کشور صورت می گیرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : البته  نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه زمینه ها برای کشور خیر و برکت  فراوان به همراه داشته است لذا باید همه ما همیشه قدردان انقلاب اسلامی باشیم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی